راهنمای خرید هولدر موتور سیکلت

راهنمای خرید هولدر موتور سیکلت

تلفن همراه هوشمند وسیله‌ای است که این روزها به سختی آن را از خود جدا می‌کنیم، به حدی که حتی در زمان رانندگی با خودرو و یا موتور سیکلت و دوچرخه نیز در حال استفاده کردن از آن هستیم. این استفاده بی رویه و ناایمن در زمان رانندگی ممکن است خطراتی برای ما به همراه داشته باشد. برای آن که بتوانیم در هنگام رانندگی به طور ایمن از تلفن همراه خود استفاده کنیم باید از هولدرهای مخصوص موبایل استفاده کنیم. خرید هولدر موتور سیکلت می تواند در زمان رانندگی با موتور سیکلت به ما کمک کند تا به شکلی ایمن از موبایل خود استفاده کنیم. در ادامه این مطلب هولدر موبایل را تعریف کرده و مزایایی که استفاده از آن به دنبال دارد را بیان می‌کنیم. پس مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

 

خرید هولدر موتور سیکلت: هولدر موبایل چیست؟

هولدر موبایل چیست

زمان خرید هولدر موتور سیکلت احتمالا این سوال برای ما ایجاد می‌شود که اصلا هولدر موبایل به چه معناست؟ در جواب باید گفت هولدر (holder) در لغت به معنی نگهدارنده است. در این مطلب نیز منظور از هولدر وسیله‌ای است که با کمک آن بتوانیم تلفن همراه خود را راحت‌تر بر روی هر سطحی قرار دهیم.  هولدر موبایل که با اسامی دیگری از جمله استند موبایل، پایه نگهدارنده موبایل و… هم شناخته می‌شود، وسیله‌ای است که از آن برای نگه داشتن تلفن همراه بدون آن که دست دخالتی داشته باشد، استفاده می‌شود.

هولدرهای موبایل که در حقیقت در دسته لوازم جانبی موبایل قرار می‌گیرند تنها برای موبایل مناسب نیستند بلکه از آنها برای نگهداری تبلت نیز می‌توان استفاده نمود. هولدرها انواع مختلفی دارند که افراد می‌توانند بر اساس نوع وسیله نقلیه خود که موتور سیکلت باشد یا خودرو و همچنین محلی که در آن نصب خواهد شد، یکی از آن را انتخاب نمایند.

همانگونه که گفتیم بیشترین استفاده از هولدرها در زمان رانندگی است زیرا مثلا وقتی که می‌خواهیم از طریق گوگل مپ آدرس خاصی را پیدا کنیم، با نصب تلفن همراه بر روی هولدر هم به موبایل و هم به جاده تسلط کافی خواهیم داشت و بدون حواس پرتی می‌توان به سوی مقصد رفت. این امر موجب می‌شود از تعداد تصادفات رانندگی که بر اثر نگاه مکرر بر صفحه موبایل رخ می‌دهد کاسته شود.

خرید هولدر موتور سیکلت نیز باعث می‌شود با نصب آن در جایی میان دو شاخه فرمان، کمتر تلفن همراه خود را در دست بگیریم و با قرار دادن آن بر روی هولدر با خیالی راحت‌تر به رانندگی بپردازیم.

 

خرید هولدر موتور سیکلت چه مزایایی دارد؟

احتمالا شما نیز بر این امر واقف هستید که در زمان رانندگی با موتور سیکلت، خودرو و یا هر وسیله نقلیه دیگری نباید از تلفن همراه استفاده کرد. علت این ممنوعیت آن است که اولا برای نگه داشتن گوشی لازم است تا راننده آن را با یک دست بگیرد و به این طریق دیگر امکان رانندگی با هر دو دست خود را ندارد، دوما در بیشتر مواقع رانندگان تلفن همراه خود را پایین نگه می‌دارند و به همین دلیل برای نگاه کردن به صفحه آن مجبور می‌شوند سر خود را پایین برده، چشم از جاده برداشته و در نهایت تمرکزشان بر هم خورد. به همین خاطر است که استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی ممنوع شده است.

با این حال در برخی از مواقع استفاده از موبایل ضروری می‌شود، مثل وقتی که از روی تلفن همراه در حال پیدا کردن آدرسی هستیم. در چنین مواقعی اگر از هولدر موبایل استفاده نکنیم احتمال وقوع تصادف افزایش می‌یابد. بنابراین با خرید هولدر موتور سیکلت و قرار دادن تلفن همراه خود بر روی آن می‌توانیم با خیالی راحت از آن استفاده کنیم.

هولدر موتور سیکلت باید به گونه‌ای باشد که بتوان به راحتی آن را 360 درجه چرخاند و علاوه بر آن باید از تمامی جهات تلفن همراه را نگه دارد تا در سرعت و یا سطوح ناهموار از آن محافظت کند و جدا نشود. البته برخی از هولدرهای موتور سیکلت مجهز به کاور هستند که باعث می شود در زمان بارش برف و باران نیز از تلفن همراه محافظت کنند.

 

مزایای خرید هولدر موتور سیکلت

مزایای خرید هولدر موتور سیکلت

  • هولدر موبایل از تلفن همراه شما در برابر آسیب‌هایی که ممکن است بر آن وارد شود محافظت می‌کند.
  • خرید هولدر موتور سیکلت موجب خواهد شد تا موبایل شما از دستتان لیز نخورد و به آن آسیب وارد نشود.
  • استفاده از هولدر دید شما را به مسیر جلو محدود نخواهد کرد.
  • هولدر موبایل کمک می‌کند دسترسی به تلفن همراه آسان‌تر و سریع‌تر شود.
  • هولدرها کمک می‌کنند استفاده از موبایل برای ساعات متمادی راحت‌تر شود.
  • هولدرهای موتور سیکلت یکی از بهترین لوازم جانبی موبایل برای استفاده از آن در حین رانندگی محسوب می‌شوند.
  • در زمان استفاده از سرویس گوگل مپ یا هر سرویس مسیریاب دیگر به راحتی می‌توانید با قرار دادن تلفن همراه خود بر روی هولدر موتور سیکلت، بی آن که چشم از جاده بردارید مسیر خود را بیابید.
  • مزیت دیگر خرید هولدر موتور سیکلت این است که می‌توان برای گوش دادن به آهنگ، حضور در کلاس‌های آنلاین و موارد دیگر آن را در جای مناسب قرار داد و به این نحو از وارد کردن فشار زیاد بر کمر و گردن کاست.

موارد فوق تنها بخشی از مزایای خرید هولدر موتور سیکلت بود. برای آن که بهتر مزایای آن را درک کنید بهتر است یکی از آنها را تهیه نمایید. این خرید می تواند یک هدیه برای خوره های تکنولوژی به حساب آید.

 

حرف آخر در راهنمای خرید هولدر موتور سیکلت

نگهداری از موبایل در خودرو، موتور سیکلت و دوچرخه امری نگران کننده است، زیرا اگر در جای خوبی قرار نگرفته باشد احتمال دارد موبایل سر خورده و آسیب ببیند. این خطر به خصوص در دوچرخه و موتور سیکلت که در آن فضای کافی برای نگهداری از موبایل نیست، وجود دارد. حتی اگر تلفن همراه را در جیب قرار دهیم بازهم احتمال سر خوردن آن وجود دارد پس بهترین راه حل خرید هولدر موتور سیکلت است تا از بروز این خطرات جلوگیری کند. گذشته از آن امکان استفاده از تلفن همراه را در حین موتور سواری فراهم می‌کند.

تحریریه آرنیک موبایل
اینستاگرام
token خالی است
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *