بهترین هدست بلوتوثی و معرفی مختصر آن‌ها

بهترین هدست بلوتوثی

حتی قبل از شیوع ویروس کرونا، افراد بیشتر فعالیت‌های خود را به صورت دورکاری انجام می‌دادند. این موضوع سبب شد که کارکرد هدست‌های بلوتوث در بسیاری از کسب و کار تغییر پیدا کند. مردم بیش از هر زمان دیگری از این ابزارها برای جلسات آنلاین و تماس‌های کنفرانسی خود استفاده می‌کنند. اگر خرید هدست بلوتوث جزو برنامه‌های شماست، پیشنهاد می‌کنیم در مرحله اول گزینه‌های فوق العاده موجود در بازار را بررسی کنید. در این مقاله نگاهی به بهترین هدست بلوتوثی می‌اندازیم که می‌توانید در حال حاضر خریداری کنید. لطفا تا پایان همراه ما باشید.

 

Plantronics Voyager 5200

بهترین هدست بلوتوثی

 

Plantronics Voyager 5200 گزینه بسیار خوبی برای کاربرانی است که چیزی کوچک می‌خواهند که در داخل گوش برجسته نیست. این هدست نه تنها از لحاظ ایمنی مناسب است، بلکه میکروفن تقویت کننده نویز آن‌ها را درست در کنار دهان شما قرار می‌گیرد. بنابراین مردم صدای شما را به خوبی می‌شنوند، در حالی که صداهای دیگر مزاحم مکالمات شما نخواهد شد.

این هدست از بلوتوث ۴.۱ با برد حدود ۳۰ متر پشتیبانی می‌کند. این هدست با یک بار شارژ تا هفت ساعت دوام خواهد داشت. همچنین از پشتیبانی آمازون الکسا برخوردار است و به این معنی است که شما می‌توانید اسپیکرهای هوشمند مبتنی بر الکسا و سایر بهترین اسپیکرهای بلوتوث خانه هوشمند خود را کنترل کنید. در مجموع، Plantronics Voyager 5200 یک انتخاب عالی برای دارندگان هدست بلوتوث است که می‌خواهند هنگام استفاده از آن جالب به نظر برسند.

 

Sennheiser Presence

هدست بلوتوثی

 

اگر یک هدست بلوتوث کوچکی می‌خواهید که جالب به نظر برسد اما بیشتر به چشم بیاید، Sennheiser Presence را بررسی کنید. یکی از بهترین هدست بلوتوثی نه تنها به نظر می‌رسد از یک فیلم علمی تخیلی به وجود آمده باشد، بلکه به لطف قلاب اطراف گوشش پوشیدن آن نیز راحت است. همچنین برای متناسب‌سازی بیشتر چند سر گوش در اندازه‌های مختلف دریافت می‌کنید. با باز کردن این هدست، آن را روشن کرده و فقط با بستن دوباره آن می‌توانید آن را خاموش کنید.
یکی دیگر از مزایای بزرگ دیگر این هدست، استفاده طولانی مدت از آن با یک تغییر است. قبل از اینکه دوباره شارژ کنید باید حداکثر ۱۰ ساعت مکالمه داشته باشید. اگر بخواهیم صحبت کنیم، این هدست از اتصال میکرو USB قدیمی استفاده می‌کند که یک مشکل کوچک است زیرا اکثر مدل‌های جدید به اتصال USB-C منتقل شده اند. با این حال، اگر به عمر باتری طولانی نیاز دارید و می‌خواهید ظاهر خوبی داشته باشید، Sennheiser Presence را در نظر بگیرید.

 

Jabra Stealth UC

خرید هدست بلوتوثی

 

Jabra Stealth UC برای افرادی ساخته شده است که می‌خواهند یک هدست بلوتوث به اندازه رقبای اپل ایرپاد کوچک داشته باشند. این مدل با بسیاری از سرهای گوش و یک قلاب گوش متناسب است که آن را هنگام گفتگو ایمن نگه می‌دارد.
با یک بار شارژ، حداکثر تا شش ساعت می‌توانید از آن استفاده مناسبی داشته باشید. همچنین از سخت‌افزار NFC پشتیبانی می‌کند که به غیر از دستگاه‌های اپل، اتصال این هدست را آسان‌تر می‌کند. این برنامه حتی برای هر زمان که به الکسا یا دستیار گوگل نیاز دارید از یک دکمه دستیار هوشمند برخوردار است. در مجموع، Jabra Stealth UC برای افرادی ساخته شده است که نمی‌خواهند در میان مردم برجسته شوند اما به دنبال بهترین هدست بلوتوثی هستند.

 

Plantronics Voyager Focus UC

قیمت هدست

 

اگر جزو کسانی هستید که از قرار دادن هدست در گوش خود متنفر می‌باشند، این نوع هدست به دردتان می‌خورد. این افراد هنوز هدفون‌های سبک قدیمی را دوست دارند. Plantronics Voyager Focus UC برای این نوع کاربر ساخته شده است. این هدست علاوه بر دو اسپیکر روی گوش، دارای یک هدبند قابل تنظیم است. در حالی شما باید بتوانید از این ابزار بدون مشکل استفاده کنید که در یک جلسه بزرگنمایی چندساعته قرار دارید. همچنین دارای برد ۳۰ متری طولانی است. اگر نیازی به استفاده از ویژگی‌های بی‌سیم آن ندارید، می‌توانید برای اتصال بهتر، آن را از طریق USB به رایانه متصل کنید.
این مدل همچنین برای از بین بردن صداهای خارج از تلفن همراه با حذف نویز گزینه خوبی است. با یک بار شارژ باید حداکثر ۱۰ ساعت استفاده کنید. سرانجام، جایگاه شارژ مخصوص به خود ذخیره و شارژ آسان را فراهم می‌کند.

 

Mpow M5 Pro Headset

بزرگترین مزیت هدست بلوتوث Mpow M5 Pro این است که بسیار مقرون به صرفه است. قیمت مناسب در کنار دیگر ویژگی‌ها همچون وزن سبک، میکروفون چرخشی ۳۶۰ درجه و موارد دیگر می‌توانید از تناسب و راحتی برخوردار شوید. همچنین با دوام باتری بسیار طولانی ۱۲ ساعته و دامنه مناسب ۱۰ متری ارائه می‌شود.

 

آیا هدست‌های بلوتوثی ایمن هستند؟

استفاده از بهترین هدست‌های بلوتوثی هیچ خطری ندارد. تابش اشعه ایکس، اشعه فرابنفش و موارد دیگر به عنوان تابش یونیزه عنوان می‌شود. اگر بدن شما تحت تاثیر این نوع اشعه‌ها قرار گیرد، سلول‌های شما آسیب خواهد دید. این در حالی است که امواج هدست بلوتوثی به عنوان تابش غیریونیزه لقب گرفته است. پس بهترین هدست بلوتوثی از ایمنی کافی برخوردار است. برای خرید عمده هندزفری، هدست و انواع وسایل دیجیتال با ما در تماس باشید.

امیدوارم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید.

تحریریه آرنیک موبایل
اینستاگرام
token خالی است
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *