لوازم جانبی موبایل و معرفی مختصر آن‌ها

لوازم جانبی موبایل

امروزه لوازم جانبی موبایل متشکل از کابل موبایل، قاب موبایل، شارژر موبایل، نگهدارنده موبایل و بسیاری موارد دیگر است. موبایل‌ها جزئی جدایی ناپذیر از زندگی هر فردی هستند. با توجه به اینکه امروزه تلفن‌های هوشمند به بخشی مهم از زندگی ما تبدیل شده‌اند، ما می‌خواهیم که موبایل‌های ما شیک باشند و همچنین با استفاده از لوازم جانبی موبایل همچون کابل، هدفون، محافظ کابل شارژ و غیره امکان استفاده کارآمد از آن‌ها را تجربه کنیم. اگر موبایل دارید، لوازم جانبی موبایل نیاز جدید این فناوری است.

 

لوازم جانبی موبایل چیست؟

 

به اشیا یا چیزهایی که برای مفیدتر بودن، جذابیت و کاربردهای بیشتر به وسیله دیگری اضافه می‌شوند، لوازم جانبی گفته می‌شود. به لوازمی که همراه موبایل استفاده می‌شوند، لوازم جانبی موبایل می‌گوییم. بنابراین همانطور که از تعریف آن پیداست، برای فعالیت‌های مختلف چند منظوره استفاده می‌شود که قابلیت استفاده هر ابزار یا دستگاه را افزایش می‌دهد.

 

چرا لوازم جانبی موبایل مهم هستند؟

 

اگر موبایل را از فروشگاه اینترنتی یا حضوری بخرید، فقط گوشی تنها را دریافت خواهید کرد. در لیست خرید شما هیچ هدست، شارژر، محافظ صفحه و مورد مهم دیگری وجود ندارد. آیا از آن موبایل احساس رضایت می‌کنید؟ پاسخ شما «نه» خواهد بود. بنابراین برای استفاده کامل از آن موبایل شما به لوازم جانبی مانند هدست برای گوش دادن به آهنگ‌ها، شارژر برای شارژر کردن و محافظ صفحه برای محافظت از صفحه موبایل در برابر خراش نیاز دارید. هر موبایل بدون لوازم جانبی ناقص است. لوازم جانبی موبایل به اندازه سوخت برای وسایل نقلیه مهم هستند. برای افزایش کاربرد هر ابزار، برای تحقق آن به لوازم جانبی نیاز داریم.

 

10 لوازم جانبی برتر موبایل

 

لوازم جانبی جدید موبایل
لوازم جانبی کارایی موبایل را افزایش می دهد

 

در ادامه ما با بهترین لوازم جانبی موبایل آشنا خواهیم شد که وجود آن‌ها برای هر تلفن هوشمندی لازم است.

 

پاوربانک

 

پاوربانک یک ابزار مبتنی بر شارژر قابل حمل است که برای شارژ ابزارهای الکترونیکی مانند موبایل، تبلت، دوربین، بلندگوهای قابل حمل و حتی لپ تاپ استفاده می‌شود. این محصول عمدتا در سفر استفاده می‌شود. به عبارت ساده، پاور بانک جایی استفاده می‌شود که برق در دسترس نیست.

 

قاب موبایل

 

قاب‌ها، جلدهای موبایلی هستند که برای گرفتن عکس و فیلم استفاده می‌شود. همچنین این موارد از موبایل‌ها در برابر خراش، لکه، شکستگی و غیره محافظت می‌کند. این موارد به فرد امکان می‌دهد موبایل را به طور موثر نگه دارد تا بتواند به طور موثر تصاویر را ثبت کند و فیلمبرداری به نحوه احسنت انجام دهد.

 

لنز موبایل

 

لنزهای تلفن‌های هوشمند جهت گرفتن عکس‌هایی با وضوح بالا با نصب بر روی دوربین موبایل ما استفاده می‌شود. با کمک این لنزها، شخص می‌تواند تصاویر را با وضوح بالا و بدون هرگونه دوربین گران قیمت ثبت کند.

 

سه پایه موبایل

 

استفاده سه پایه تلفن‌های هوشمند امروزه بسیار مرسوم شده است. این ابزار برای ساخت ویدیو در شبکه‌های اجتماعی همچون لایو اینستاگرام، قرار دادن در جای ثابت و عکاسی، ساخت فیلم و کلیپ استفاده می‌شود. این دستگاه دارای ۳ پایه پشتیبانی برای ساخت فیلم‌های موثر و بدون مزاحمت است. در صورت لزوم می‌توانید به راحتی ارتفاع این سه پایه را تنظیم کنید.

 

میکروفون

 

برای ضبط صدا هنگام ساخت فیلم از میکروفون استفاده می‌شود. برای ساخت یک فیلم حرفه‌ای، شما نیاز به صدای واضح راوی دارید. بنابراین، برای تحقق این نیاز، میکروفون نقش خود را به طور موثر ایفا می‌کند. فقط صدای راوی را بدون صدای پس زمینه ضبط می‌کند.

 

شارژر دیواری موبایل

 

دیواری برای شارژ کردن با کمک USB از شارژر دیواری استفاده می‌شود. این یک ابزار بسیار رایج است که همه به طور گسترده در خانه‌ها و دفاتر خود استفاده می‌کنند. در بازار یک آمپر تا ۳ آمپر موجود است.

 

شارژر ماشین

 

شارژر ماشین، شارژر مخصوصی است که در اتومبیل برای شارژ کردن موبایل استفاده می‌شود. دارای ۲ پورت USB برای شارژ همزمان ۲ موبایل است. بدون نیاز به پریز و با استفاده از USB به راحتی در هر مکان می‌توانید موبایل خود را شارژ کنید.

 

روشنایی موبایل‌های هوشمند

 

موبایل‌های هوشمند برای ایجاد نور بیشتر در هنگام مسافرت در تاریکی شب و گرفتن عکس یا ساخت فیلم از روشنایی استفاده می‌شود.

 

میله سلفی

 

میله سلفی (Selfie Sticks) برای گرفتن عکس‌های گروهی یا خود از فاصله خاص استفاده می‌شود. این لوازم جانبی به طور گسترده در مکان‌های مختلف گردشگری استفاده می‌شود.

 

هدفون

 

مدت هاست برای گوش دادن به موسیقی از هدفون استفاده می‌شود. این رایج‌ترین و قدیمی‌ترین لوازم جانبی موبایل است که سال هاست از آن استفاده می‌شود. می‌توانید آهنگ‌ها را با تنظیمات بیس و صدای سه‌گانه واضح از طریق هدفون گوش دهید. این هدفون به دو صورت سیمی و بی‌سیم در دسترس است.

 

سخن آخر

 

مرکز پخش آرنیک موبایل با عرضه بهترین برندهای لوازم جانبی موبایل مانند خرید عمده قلم نوری، امکان خرید اینترنتی از مجموعه کاملی از کالاهای دیجیتال مورد نیاز اقشار مختلف را فراهم آورده است. آرنیک موبایل نمایندگی رسمی برند یسیدو و آرتوریز و نیتو و غیره را است و این امکان را فراهم آورد تا به راحتی و با یک خرید اینترنتی لذت بخش، مطمئن و آسان کالای مورد نظر خود را تهیه و به سرعت در سراسر ایران دریافت نمایید.

همکاران عزیز برای خرید عمده لوازم جانبی موبایل و ارسال به سراسر کشور همین امروز با ما در تماس باشند.

تحریریه آرنیک موبایل
اینستاگرام
token خالی است
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *