راهنمای خرید هولدر انگشتی موبایل

در این  مقاله سعی داریم تا اطلاعاتی در رابطه با خرید هولدر انگشتی موبایل یا پاپ سوکت را دراختیار شما قرار دهیم. در ابتدا لازم است بدانیم که پاپ سوکت چیست، چه کارایی‌هایی دارد و در آخر به سوالات متداول شما در رابطه با هولدرهای انگشتی موبایل می‌پردازیم.

هولدرهای انگشتی موبایل دارای طرح‌های گوناگونی است که در ابتدا کاربران به دلیل جنبه تزیینی، آن‌ها را می‌خریدند، اما کم کم با کاربرد‌های آن آشنا شدند و دیگر بدون آن نمی‌توانستند از گوشی خود استفاده نمایند. در این مقاله همراه ما باشید تا با ویژگی‌های مختلف استفاده از پاپ سوکت آشنا شویم تا اگر قصد خرید هولدر انگشتی موبایل را دارید، با کاربردهای دیگر آن نیز آشنا شوید.

 

هولدر انگشتی موبایل چیست؟

خرید هولدر انگشتی موبایل

امروزه استفاده از گوشی‌های هوشمند در بین تمام اقشار و سنین در جامعه رایج شده است، انواع ایده‌ها و خلاقیت‌ها جهت حفظ و نگهداری سالم از گوشی‌های هوشمند ارائه شده است. هولدر گوشی نیز یکی دیگر از لوازم جانبی موبایل است. هولدرهای انگشتی موبایل زمان زیادی نیست که به بازار عرضه شده‌اند و خرید هولدر انگشتی موبایل؛ به گوشی هوشمند شما زیبایی و ظاهر فانتزی می‌دهد و کاربرد‌های فراوانی همچون استفاده هولدر برای تولید محتوا را دارا است.

هولدر انگشتی موبایل وسیله‌ای دایره‌ای شکل است که برای حفاظت، زیبایی و راحتی در گرفتن موبایل به کار می‌رود. پاپ سوکت را  از قسمت مسطح آن با چسب به پشت گوشی و یا پشت قاب آن محکم می‌چسبانند؛ شاید در نگاه اول برای مصرف کننده آن کمی عجیب و بزرگ بنظر برسد اما زمانی که آن را به دست بگیرید دیگر از گوشی خود جدا نخواهید کرد.

 هولدر انگشتی موبایل در انواع طرح‌ها و رنگ‌ها و برای تمام سلیقه‌ها موجود است و کاربر می‌تواند با توجه به قاب گوشی و رنگ آن و همچنین سلیقه خود، پاپ سوکت مورد نظر را انتخاب کند. همچنین بعضی از قاب‌های موبایل‌ها خودشان یک هولدر انگشتی چسبیده دارند تا دیگر نیاز به خرید هولدر انگشتی موبایل به صورت جداگانه نداشته باشید.

 

بخش های مختلف پاپ سوکت جهت خرید هولدر انگشتی موبایل

پاپ سوکت‌ها از ۲ بخش پایه و صفحه پلاستیکی ساخته شده‌اند. صفحه پلاستیکی هولدر موبایل دارای طرح‌ها و مدل‌های متفاوتی است و قابلیت جدا شدن و تعویض را دارد و نیاز نیست که حتما پایه آن را از موبایل کنده و تعویض کنید. این پایه‌ها دارای چسب مخصوص هستند و در صورت جدا شدن، چسب آن به احتمال بسیار زیادی، ضعیف می‌شود و به برای استفاده مجدد خوبی نخواهد چسبید.

این امر سبب می‌شود این احتمال به وجود بیاید که خدایی نکرده هنگام در دست گرفتن آن، پاپ سوکت از گوشی جدا شده و هولدر در دست شما باقی بماند و گوشی به جای دیگری پرتاب شود. پس توصیه می‌شود که در صورت نیاز به تعویض هولدر انگشتی موبایل، آن را از  پایه جدا نکنید و تنها صفحه پلاستیکی را تعویض نمایید اما اگر می‌خواهید این کار را انجام دهید و پایه را جدا کنید، پس با ملایمت بسیار زیادی این کار را انجام دهید و در صورتی خواستید آن را دوباره آن را بچسبانید، کمی آن را خیس کرده تا چسب آن تازه‌تر شود و سپس آن را بچسبانید.

 

کاربردهایی که خرید هولدر انگشتی موبایل دارد

  • پاپ سوکت‌ها، جهت نگهداری گوشی موبایل استفاده می‌شوند. شاید این ویژگی جزء اولین و مهمترین کاربرد هولدرهای انگشتی موبایل باشد. نحوه استفاده از آن به این صورت است که پاپ سوکت را باز کرده و انگشت خود را مابین صفحه نگهدارنده آن و گوشی موبایل خود قرار می‌دهید. این امر سبب نگه داشتن راحت‌تر گوشی موبایل می‌شود و از به زمین افتادن گوشی‌ها می‌توان تا حدودی جلوگیری به عمل آورد.
  • استفاده از هولدر انگشتی موبایل می‌تواند برای گرفتن عکس سلفی به شما کمک کند و سبب شود به راحتی عکاسی کنید. زیرا پاپ سوکت به شما کمک می‌کند تا برای نگه داشتن گوشی خود تعادل بهتری داشته باشید و دستان شما به هنگام عکاسی لرزش کمتری داشته باشد، در نتیجه عکاسی حرفه‌ای تری داشته باشید.
  • هولدر انگشتی موبایل به شما کمک می‌کند تا هندزفری‌های بدون گره داشته باشید. یکی از مشکلاتی که همه افراد با هندزفری‌های خود دارند، معضل گره خوردن هندزفری‌ها است، که باز کردن گره آن‌ها دشوار بوده و علاوه بر اینکه باز کردن آن زمان‌بر است، امکان دارد سبب پاره شدن هندزفری شود. با خرید هولدر انگشتی موبایل و پیچاندن هندزفری به دور آن می‌توانید از این مشکل جلوگیری کنید، زیرا فاصله بین موبایل و صفحه پاپ سوکت محل نگهداری و جمع کردن هندزفری شما به حساب می‌رود. پس خرید هندزفری بلوتوث و معمولی را آسان می کند.
  • می‌توانید از هولدرهای انگشتی موبایل به عنوان استند گوشی نیز استفاده کنید و به‌راحتی و بدون نگه‌داشتن موبایل، به تماشای فیلم خود بنشینید و همچنین با موبایل یا تبلت خود به بازی بنشینید. مانند هولدر گردنی موبایل کاربردهای بسیاری دارد.

سوالات متداول کاربران هنگام خرید هولدر انگشتی موبایل

بهترین هولدر انگشتی موبایل

در پی کاربردهای بالای هولدر انگشتی موبایل، سوالات بسیاری ذهن کاربران را درگیر می‌کند و آن‌ها را برای خرید، دچار تردید می‌کند. در این قسمت به برخی از متداول‌ترین سوالاتی که کاربران پیش از خرید هولدر انگشتی موبایل می‌پرسند می‌پردازیم.

  • آیا برآمدگی که بر روی هولدرهای انگشتی قرار دارند، حمل و نقل موبایل را دشوار می‌کنند؟ پاپ سوکت‌ها حالت آکاردئونی دارند و در مواقعی که نمی‌خواهید از آن استفاده کنید و می‌خواهید آن را در جیب یا کیف خود قرار دهید، قابل جمع کردن است.
  • از چه چسبی برای چسباندن پاپ سوکت باید استفاده کرد و آیا پس از کندن آن جای چسب بر روی گوشی باقی خواهد ماند؟ برندهای معتبر هولدرهای انگشتی موبایل که در پشت موبایل چسبیده می‌شوند، همانند گلس که بر روی LCD چسبیده می‌شود، با استفاده از چسب مخصوص به پشت گوشی می‌چسبند و به‌راحتی جدا  می‌شوند اما بهتر است هنگام جدا کردن آن‌ها از گوشی کمی احتیاط به خرج داده و با استفاده از نخ دندان یا کارت‌های نازک آن را جدا کنید. اکثر پاپ سوکت‌ها از کیفیت بالایی برخوردار هستند که سبب می‌شود دوام بالایی داشته و پس از جدا کردن آن از گوشی، به قاب موبایل یا بدنه موبایل شما آسیبی وارد نکند. اما گاها امکان دارد با خرید هولدر انگشتی موبایل بی‌کیفیت، اثر چسب آن پس از جدا کردن بر روی گوشی شما باقی بماند.
  • آیا می‌توان پاپ سوکت را به خود گوشی موبایل نیز چسباند یا باید آن را بر روی قاب چسباند؟ استاندارد مشخصی برای اینکه هولدر انگشتی را بر روی چه جنسی بچسبانید وجود ندارد و می‌توان آن را روی هر نوع جنس قاب یا بدنه گوشی چسباند.
تحریریه آرنیک موبایل
اینستاگرام
token خالی است
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *