راهنمای خرید هولدر گردنی موبایل

راهنمای خرید هولدر گردنی موبایل

در این مقاله به بررسی خرید هولدر گردنی موبایل خواهیم پرداخت. آماری که از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی گزارش شده است، مبنی بر عدم تمرکز رانندگان حین رانندگی و آمار تصادف بالا در بین آنها است. با پیشرفت تکنولوژی راه حلی برای کاهش این عدم تمرکز و مسیر‌یابی راحت برای رانندگان وجود دارد. نگهدارنده گوشی یا هولدر گردنی موبایل یکی از وسایل کمکی برای جلوگیری از عدم تمرکز رانندگان است، چرا که راننده مجبور نیست حواسش را به در دست گرفتن موبایل دهد و به راحتی به مسیریاب خود دسترسی پیدا خواهد کرد. اینکه رانندگان با استفاده از هولدر گردنی موبایل تمرکز بیشتری دارند و امکان تصادف برای آنها به حداقل برسد، یکی از مزیت‌های این وسیله است. اگر شما نیز جر افرادی هستید که موقع رانندگی و مسیریابی مشکل نگه‌داشتن موبایل خود را دارید با ما همراه باشید تا در این مقاله به بررسی این وسیله کاربردی بپردازیم.

 

هولدر موبایل چیست؟

هولدر موبایل دستگاه نگهدارنده موبایلی است که به رانندگان در نگه داشتن موبایل خود در حالت هنزفری کمک می‌کند. این وسیله به رانندگان کمک می‌کند تا حین رانندگی راحت‌تر از مسیریاب GPS استفاده کنند و بتوانند به تماس‌های اضطراری پاسخ دهند همچنین استفاده از آن منجر به کاهش خستگی دست می‌گردد. در واقع هولدر موبایل به شما این امکان را می‌دهد که دستگاه خود را روی داشبورد یا روبروی خود داشته باشید. فقط در زمان انتخاب دقت کنید نمونه‌های ارزان را در نظر نگیرید، چرا که جنس ضعیفی دارند و به تعبیری باعث هدر رفتن پولتان می‌شود.

 

انواع هولدر موبایل

هنگام خرید هولدر گردنی موبایل توجه کنید که انواع مختلفی از آن وجود دارد. شما با توجه به نیازتان باید گزینه مناسبی را برای خود انتخاب کنید. بیش از سی مدل هولدر موبایل وجود دارد.

هولدر دریچه کولر: این هولدر مصرف عام دارد و به راحتی روی هر نوع دریچه کولر ماشین نصب می‌گردد. این نوع هولدرها قابلیت چرخش 360 درجه را دارند.

هولدر آهنربایی (مغناطیسی): این هولدر برای ماشین و حتی میز کار کاربرد دارد. این نوع نیز چرخشی 360 درجه دارد و قابل تنظیم است.

هولدر چسبی: نگهدارنده‌ای است که دو طرف آن چسب قوی دارد و برای استفاده همگانی و یونیورسال طراحی گشته است. این نوع را می‌توان روی داشبورد، شیشه خودرو و حتی میز استفاده کرد.

هولدر قابل نصب بر روی اسلات CD: کاربران دیگر کمتر از سی دی ماشین استفاده می‌کنند و می‌توان از اسلات روی CD برای نصب این نوع نگهدارنده‌ها استفاده کرد. به راحتی می‌توانید این نوع هولدر را نصب و از آن استفاده کنید.

هولدر گردنی: راحتی استفاده از این هولدر مخاطبان بسیاری را به سوی آن آورده است. نصب شدن آن روی گردن و آزاد بودن دو دست یکی از مزیت‌های این نوع هولدر است. برای خرید هولدر گردنی موبایل درنگ نکنید.

هولدر رومیزی، هولدر دسته صندلی، هولدر قابل نصب بر روی آینه، هولدر قابل نصب بر روی آفتاب‌گیر، هولدر قابل نصب بر روی فرمان، هولدر قابل نصب بر روی فندک اتومبیل، هولدر قابل نصب بر روی جا لیوانی و هولدر انگشتی انواع دیگری از این هولدرها هستند که به آنها اشاره شد.

 

هولدر گردنی مناسب چه کسانی است؟

افرادی که مدت زیادی از موبایل استفاده می‌کنند و یا افرادی که مدام دستشان خواب می‌رود. همچنین آنان که نیاز به این دارند که هنگام استفاده از موبایل با دو دستشان کار کنند. به‌علاوه  خانم‌هایی که دغدغه آشپزی را دارند و مشغول استفاده از گوشی و برقراری تماس صوتی یا تصویری هستند. این هولدر مناسب افراد بسیار زیادی است.

 

هولدر گردنی تا چند اینچ را ساپورت می کند؟

این وسیله برای تبلت و تلفن همراه مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای دستگاه‌هایی از سایز 4 تا 10 اینچ مناسب است. با استفاده از این وسیله روی تختتان دراز بکشید و به راحتی فیلم ببینید، بازی کنید، تصویری صحبت کنید و به کارهایتان برسید.

 

در هنگام خرید هولدر گردنی موبایل با کیفیت چه نکاتی مهم هستند؟

مقاومت و جنس هولدری که می‌خواهید بخرید بسیار مهم است. علاوه بر این هولدری را تهیه کنید که به راحتی نصب شود و در صورت چرخش مشکلی برای آن پیش نیاید. اگر امکان چرخش 360 درجه در آن وجود داشته باشد بسیار بهتر است چرا که راحت‌تر می‌توانید آن را متناسب با زاویه دیدتان تنظیم نمایید.

 

نکات مهم در تهیه هولدر موبایل

باید به این نکته توجه کنید، هولدری که می‌خرید قرار است گوشی گران‌قیمتتان را نگه دارد. حتما توجه کنید وسیله‌ای که می‌خرید کیفیت عالی داشته باشد تا با کوچکترین ضربه آسیب نبیند و منجر به شکستن و یا خرابی گوشی موبایلتان نشود. هولدر باید در برابر حرکاتی که در خودرو هست مقاوم باشد و به راحتی گوشی از آن جدا نشود. بازوهای نگهدارنده آن بهتر است از جنس سلیکون باشند تا خط و خشی روی گوشیتان نیندازد. 360 درجه بودن آن نیز نکته مهم دیگری است که قبلاً به آن اشاره کردیم.

 

خرید هولدر گردنی موبایل: نگهداری از هولدر موبایل

اگر همیشه خودرویتان را در مکانی که نور خورشید هست پارک می‌کنید باید هولدر را جدا کنید تا آسیبی نبیند. همچنین اگر مدت زمان طولانی از هولدر استفاده نمی‌کنید آن را در داشبورد قرار دهید تا صدمه نبیند.

 

ابعاد گوشی و نوع هولدر

راهنمای خرید هولدر گردنی موبایل

خیلی از هولدرها از موبایل با اندازه خاصی ساپورت می‌کنند، بنابراین قبل از تهیه و خرید هولدر گردنی موبایل مطمئن شوید که برای موبایلتان مناسب است. اگر هولدر انتخابیتان حالت فنری دارد گوشیتان را روی آن تست کنید تا از اندازه بودن آن کاملاً مطمئن شوید.

 

بهترین محل مناسب برای نصب هولدر موبایل کجاست؟

بهترین مکان برای نصب هولدر بسته به نوع ماشین شماست اما باید آن را در مکانی قرار دهید که راننده دید مناسبی به گوشی داشته باشد و امکان آسیب رسیدن به هولدر و گوشی کم باشد.

 

قیمت خرید هولدر گردنی

با توجه به جنس، کیفیت و نوع هولدری که انتخاب می‌کنید قیمت آن می‌تواند متفاوت باشد. در زمان نگارش این مقاله ارزان‌ترین هولدر که به پایه نگهدارنده شارژر موبایل داده شده است 4200 تومان است. گران‌ترین هولدر پایه مونوپاد که 6270000 تومان است. اما قیمت خرید هولدر گردنی از 69000 تومان به بالا است. پایه نگهدارنده گردنی گوشی موبایل یسیدو مدل C80 نمونه دیگری از این محصول است.

 

حرف آخر خرید هولدر گردنی موبایل

توضیحات و نکات‌‍‌‌‌‌‌‌ ارزشمندی درباره خرید هولدر گردنی موبایل در مقاله بالا آورده شد.‌‍‌‌‌‌‌‌ لطفا شما نیز تجربه خود را در زمینه این محصول بیان کنید. شما چه اطلاعاتی درباره محصول مذکور و چه تجاربی در استفاده از آن دارید؟

 

بیشتر بخوانید:

تحریریه آرنیک موبایل
اینستاگرام
token خالی است
دیدگاه کاربران
1 دیدگاه
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *