قیمت کیف لپ تاپ در بازار ایران

قیمت کیف لپ تاپ در بازار ایران

لپ تاپ یکی از آن لوازم ضروری است که در دنیای مدرن امروز همواره همراه ما است و به طور مداوم در حال استفاده از آن هستیم. لپ تاپ‌ها، مخصوصا لپ تاپ‌های جدیدتر و در واقع امروزی تر طراحی بسیار ظریفی داشته و از ظرافت بالایی برخوردارند. بنابراین احتمال آسیب دیدن به آن‌ها در حین جابه‌جایی بسیار زیاد است. علاوه بر این موضوع، با توجه به اینکه قیمت کیف لپ تاپ نسبتا بالا است و داشتن آن ضروری باید در انتخاب کیف کاربردی و مناسب دقت و وسواس به خرج دهیم.

 

مزایای استفاده از کیف لپ تاپ

  • در صورت استفاده از کیف لپ تاپ، حمل و جابه‌جایی لپ تاپ با سهولت انجام می‌شود.
  • استفاده از کیف مناسب، می‌تواند از لپ تاپ شما در مقابل ضربه و آسیب های احتمالی تا حد زیادی جلوگیری کند.
  • همچنین، می‌توانید لوازم جانبی لپ تاپ خود، از جمله شارژر، ماوس و غیره را همیشه همراه با لپ تاپ داشته باشید.

 

کیف لپ تاپ مناسب چه ویژگی دارد؟

کیف لپ تاپ مناسب چه ویژگی دارد؟

 

اولین و مهم‌ترین نکته‌ای که همه ما در خرید یک کیف لپ تاپ به آن توجه می‌کنیم، قیمت‌ کیف است. البته که تنها قیمت مدنظر نیست و در کنار آن می‌بایست تمامی موارد لازم از جمله میزان استفاده، استایل، وزن کیف و غیره را هم در نظر داشته باشیم. یک کیف لپ تاپ باکیفیت می‌بایست از استحکام کافی برخوردار باشد تا علاوه بر عمر مفید و جلوگیری از آسیب رساندن به لپ تاپ، در حین استفاده به بدن شما نیز آسیبی را وارد نکند.

 

حتما بخوانید: ۷ مزیت کوله پشتی لپ تاپ

 

قیمت کیف لپ تاپ

در تعیین قیمت کیف لپ ‌تاپ عوامل و پارامترهای مختلفی تأثیرگذار هستند که مهم‌ترین آن‌ها برند کیف است. برخی از محبوب ترین برندهای کیف لپ تاپ عبارتند از: شیائومی، فیرو پلاس، فوروارد، STM و کاین.

سایر عوامل تاثیر گذار در قیمت کیف‌ لپ تاپ شامل موارد زیر هستند:

  • مدل کیف: همانطور که می‌دانید کیف‌های لپ تاپ دارای انواع مختلفی هستند که با توجه به مدل آن‌ها از قیمت‌های متفاوتی هم برخوردار هستند. کاور لپ تاپ، کیف لپ تاپ دستی، کوله پشتی لپ تاپ و کیف لپ تاپ مسافرتی برخی از مدل‌های مختلف کیف‌های لپ تاپ‌اند که در تعیین قیمت تاثیر دارند.
  • کاور لپ تاپ: به لحاظ مقایسه قیمت کیف لپ تاپ، این مدل نسبت به سایر مدل‌ها، از قیمت پایین تر و ارزان‌تری برخوردار است و می‌تواند لپ تاپ شما را در برابر ضربه و گرد و غبار حفظ نماید. اما باید توجه داشته باشید که این مدل تنها دارای یک محفظه برای لپ تاپ است و فضای اضافی برای لوازم جانبی ندارد.
  • جنس کیف: جنس کیف لپ‌‌‌‌ تاپ نیز از مهم‌ترین مواردی است که شما می‌بایست در هنگام خرید کیف لپ تاپ به آن توجه داشته باشید. جنس علاوه بر اینکه در قیمت موثر است در استحکام و دوام کیف نیز تاثیر دارد. برزنت، جیر و چرم جنس‌هایی هستند که برای دوخت کیف‌های لپ تاپ بیشترین کاربرد را دارند و مناسب ترین‌اند.

اندازه لپ‌تاپ( 11 تا 17 اینچ )، میزان جادار بودن کیف، وزن کیف و ضربه‌گیر(معمولی یا کپسولی) از دیگر پارامترهایی است که در قیمت موثر است.

 

راهنمای خرید کیف لپ تاپ

راهنمای خرید کیف لپ تاپ

 

  • کیف لپ تاپ دستی: این مدل تقریبا یکی از پرطرفدارترین و پرفروش ترین کیف‌ها برای لپ تاپ است و از آنجایی که دارای جنس‌های مختلفی هستند، به لحاظ قیمتی نیز متفاوت‌اند. این مدل علاوه بر محفظه نگه داری لپ تاپ، دارای قسمت‌هایی برای سایز لوازم نیز می‌باشند.
  • کوله پشتی لپ تاپ: این مدل طرفداران بسیاری را دارد و در میان افراد جوان‌تر، دانشجویان و کسانی که روزانه مسیرهای طولانی را با لپ تاپ طی می‌کنند و از آسیب به کتف‌ها نیز جلوگیری می‌کند. قیمت مدل‌های کوله پشتی نسبت به دیگر مدل‌های معرفی شده، بسیار بالاتر است اما در عین حال کاربردی‌تر می‌باشد. کوله پشتی‌ها در انواع طرح‌ها، مدل‌ها و رنگ‎‌ها و همچنین از برندهای مختلف در بازار ایران موجود می‌باشند.
  • کیف لپ تاپ مسافرتی: این مدل برای افرادی که در سفر نیز احتیاج به حمل لپ تاپ دارند بسیار کاربردی و مناسب است. این کیف‌ها مانند چمدان‌اند که علاوه بر محفظه نگهداری لپ تاپ و لوازم جانبی، می‌توانید سایر لوازم خود را نیز جای دهید و به کمک دسته کیف، جابه‌جایی آسان تر انجام می‌شود. قیمت این مدل کیف‌ها نیز به توجه به نوع برند، مدل، جنس و اندازه، در بازار ایران متفاوت است.
  • برزنت: اکثر کیف‌هایی که برای لپ تاپ‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند، از جنس برزنت هستند، چرا که این جنس ضخیم است و مقاومت مناسبی در برابر گرد و غبار، ضربه و آب از خود نشان می‌دهد. معمولا مدل کوله پشتی و مسافرتی، برزنتی است.
  • جیر: جیر، چرم نازک و لطیفی است اما برای استفاده در کیف لپ تاپ و محافظت از آن مناسب و کاربردی است از این نوع بیشتر در میان خانم‌ها طرفدار دارد.
  • چرم: چرم به طور کلی به دو دسته طبیعی و مصنوعی تقسیم می‌شود. چرم طبیعی از قیمت بالایی برخوردار است که معمولا برای پایین‌تر آمدن قیمت کیف از چرم مصنوعی استفاده می‌شود.

 

پرطرفدارترین کیف‌های لپ تاپ در بازار ایران

  • کوله پشتی لپ تاپ فوروارد مدل FCLT6611 (مناسب سایز 4 اینچ)
  • کیف لپ تاپ جی بگ مدل College (مناسب سایز 15 اینچ)
  • کیف لپ تاپ جی بگ مدل 3 Functional (مناسب سایز 15 اینچ)
  • کوله پشتی لپ تاپ سامسونیت مدل Wander 3 (مناسب سایز 17 اینچ)
  • کوله پشتی لپ تاپ فیرو پلاس کد 970 (مناسب سایز 15.6 اینچ)
  • کیف لپ تاپ کاین مدل Prime (مناسب سایز 15.6 اینچ)
  • کوله پشتی لپ تاپ فوروارد مدل FCLT8899 (مناسب سایز 4 اینچ)

حتما بخوانید: بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2021 کدامند؟

 

جمع بندی

با توجه به مطالب گفته شده در قسمت‌های قبلی، کیف لپ تاپ یکی از لوازم بسیار ضروری برای لپ تاپ است که قبل از تهیه آن می‌بایست مواردی از جمله قیمت کیف لپ تاپ؛ سایز لپ تاپ، استایل، وزن کیف، نوع استفاده و مواردی از این قبیل رادر نظر بگیرید و سپس نسبت به خرید آن اقدام نماید. همچنین توجه داشته باشید که قیمت کیف‌های لپ تاپ در بازار ایران با توجه به جنس، کیفیت و مدل تعیین می‌گردد.

تحریریه آرنیک موبایل
اینستاگرام
token خالی است
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *