بهترین هولدرهای مناسب تولید محتوا کدام ‌اند؟

بهترین هولدرهای مناسب تولید محتوا

موبایل‌ها یکی از وسایلی هستند که افراد در تمام روز با آن سروکار دارند. با گسترش زندگی دیجیتال و کسب‌وکارهای وابسته به گوشی موبایل مانند تولید محتوا و آموزش مجازی، استفاده از برخی از لوازم جانبی ضرورت دارند. اغلب افرادی که تولید محتوا انجام می‌دهند از آن استفاده می‌کنند، هولدر است. هولدر یا نگهدارنده موبایل نوعی ابزار کوچک هستند که کاربردهای فراوانی دارند. در ادامه مقاله، بهترین هولدرهای مناسب تولید محتوا؛ معرفی شده و مزایا و کاربرد استفاده از هولدر نیز بیان خواهد شد.

 

هولدر یا نگهدارنده موبایل چیست؟

هولدر موبایل یک وسیله همه جانبه برای پاسخ به نیازهای افراد است. هولدر در لغت به معنای همان نگهدارنده است. در اینجا هولدر در واقع وسیله‌ای است که به افراد کمک می‌کند تا موبایل یا تبلت خود را راحت‌تر کنترل نمایند. هولدر یک ابزار کوچکی است و موبایل را برای سطوح مختلف مانند میز کار، داشبورد اتوموبیل و غیره محکم و ثابت نگه می‌دارد. همچنین امنیت تلفن همراه در استفاده از هولدر کاملا تأمین می‌شود. با استفاده از هولدر می‌توان به راحتی پیام‌ها و نوتیفیکیشن‌های گوشی موبایل را مشاهده کرده و به آن‌ها پاسخ داد.

با توجه به تنوع بالایی که در تولید هولدرها وجود دارد، همچنین جنس و طراحی‌ها متفاوت آن‌ها، تنوع در کاربردهای‌ هولدرها و غیره، انتخاب و خرید یک پایه نگهدارنده مناسب، بسیار سخت خواهد بود. بنابراین توصیه می‌شود قبل از خرید هولدر، اطلاعات کافی درمورد نیازها و نوع استند و هولدر داشته و بر اساس آن خرید نمود.

 

نکات مهم قبل خرید بهترین هولدرهای مناسب تولید مجتوا

خرید هولدر موبایل

عوامل بسیاری در تعیین نوع هولدر متناسب با تولید محتوا و دیگر کاربردهای هولدر، تأثیر دارند. در ادامه مهم‌ترین نکاتی که برای خرید بهترین هولدرهای مناسب تولید محتوا باید به آن‌ها توجه شود، بیان خواهند شد:

 

1. سازگاری

برخی از هولدرهای موبایل به ویژه پایه‌هایی که جایگاه مخصوص شارژ دارند، تنها برای استفاده از مدل‌ها مخصوصی از تلفن همراه طراحی شده‌اند. در صورتی که تلفن همراه تعویض شود با درگاه اتصال متفاوت، هولدر کاربرد خود را از دست می‌دهد و عملا بلا استفاده می‌شود. بنابراین توجه به اندازه، شکل و برند سازنده هولدر در هنگام خرید، بسیار ضروری خواهد بود.

 

2. اندازه

از دیگر نکات مهمی که در خرید هولدر موبایل باید به آن توجه کافی داشت، اندازه این وسیله است. هولدارهایی با طراحی کوچک و سبک از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند. این نوع هولدرها به راحتی در محل نصب شده و محدودیت کمتری در استفاده دارند. همچنین قابلیت حمل هولدرهای سبک، این امکان را به کاربر می‌دهد که هولدر را به راحتی حمل کرده و از محلی به محل دیگر منتقل نمود.

 

3. ارگونومی

ارگونومی مناسب یک هولدر موجب راحتی کاربر خواهد شد. ارگونومی‌های ضعیف موجب ناراحتی‌های گردن شده و در طولانی مدت، آسیب به گردن را به همراه دارد. در نتیجه این عامل در سلامتی افراد موثر بوده و توجه به آن می‌تواند از بروز آسیب‌های احتمالی جلوگیری کند.

 

4. قابلیت چرخش هولدر

هولدرهای مناسب تولید محتوا، آن‌هایی هستند که قابلیت چرخش دارند. شرایط ایده‌آلی که در استفاده از تلفن همراه، زاویه مناسب آن است. از این رو در هنگام خرید هولدر باید توجه داشت که هولدر قابلیت چرخش 360 درجه داشته باشد. این قابلیت در شرایط مختلف، کمک زیادی به کاربر خواهد کرد.

 

5. پشتیبانی از قابلیت‌های جانبی

این نکته از جمله مواردی است که کاربران به آن توجه کافی ندارند. هولدرهای موبایل فقط مخصوص نگهداری تلفن‌های همراه نیستند، بلکه با داشتن برخی قابلیت‌های دیگر می‌توانند در شرایط گوناگون به کاربر کمک کنند. به عنوان مثال، برخی از بهترین هولدرهای مناسب تولید محتوا دارای شارژر بی‌سیم هستند و در مواقعی که گوشی از شارژ کافی برخوردار نیست، کمک‌کننده است. برخی دیگر از این قابلیت‌ها شامل ضدخش و ضربه بودن، تحمل وزن بالای گوشی و غیره می‌شود.

 

بهترین هولدرهای مناسب تولید محتوا

بهترین هولدرهای مناسب تولید محتوا

هولدرهای مناسب تولید محتوا، انواع مختلفی دارند و برای کاربردهای خاصی استفاده خواهند شد. محبوب‌ترین و بهترین هولدرهای مناسب تولید محتوا در ادامه معرفی می‌شوند؛

 

1. کاورهای همراه با سه پایه

این نوع پایه‌ها، چند منظوره هستند و از این نوع کاورها به عنوان پایه نیز استفاده خواهد شد. این نمونه از هولدر، امکان سقوط تلفن همراه را کاهش داده و از مخاطرات احتمالی نیز پیشگیری می‌کند. همچنین در بخش پشتی کاورهای همراه با سه پایه، یک پنل حمایت‌کننده وجود دارد که برای ثابت نگه‌ داشتن گوشی به هر دو صورت افقی و یا عمودی، کاربرد دارد. این کاورها قابلیت استفاده در منزل و خارج منزل را نیز دارند و برای تولید محتواهای ویدئویی که تولیدکننده می‌خواهد مکان خاصی را نشان دهد و خود نیز اغلب به صورت ایستاده، محتوا تولید کند. البته طراحی این نوع هولدرها، بزرگ و زمخت بوده و جابه‌جایی آن‌ها شاید کمی سخت باشد. کاورهای همراه سه پایه، پرفروش‌ترین نوع هولدر در بین تولیدکنندگان محتوا بوده است.

 

2. پایه‌های موبایل اداری

از این پایه‌ها برای نگه داشتن موبایل در یک جای ثابت استفاده می‌شود. اغلب افرادی که نیاز به حضور دائم در ویدئو کنفرانس‌های محتوایی داشته و بیشتر وقت خود را در این مدل محتواهای تولیدی می‌گذرانند، بهترین انتخاب هولدر، پایه‌های موبایل اداری است. طراحی پایه‌های موبایل اداری به صورت مینیمال و بسیار جذاب و فانتزی بوده و به کارگیری از آن‌ها راحت و سهل است. همچنین با توجه به طراحی‌های متعدد این نوع هولدر موبایل، تولیدکنندگان محتوا می‌توانند بر اساس سلیقه شخصی خود آن را خریداری کنند.

 

3. پایه‌های پاپ سوکت

یکی از ساده‌ترین و بهترین هولدرهای مناسب تولید محتوا، پایه‌های پاپ سوکت هستند. در بازار امروز، این نوع پایه‌ها در بین جوانان و نوجوانان تولیدکننده محتوا، طرفداران بسیاری دارد. از پایه‌های پاپ سوکت می‌توان برای قرارگیری عمودی و افقی گوشی‌های موبایل استفاده نمود. همچنین این نوع هولدرها برای عکاسی و ویدئو سلفی نیز بسیار مفید بوده و کاربرد فراوانی دارد. در بین هولدرهای موبایل، پاپ‌ سوکت‌ها یکی از ترندهای لوازم جانبی شناخته می‌شوند.

 

4. هولدرهای موبایل داخل خودرو

برای تولید محتوا در ماشین، انواع بهترین هولدر برای ماشین های ایرانی در بازار موجود هستند. در واقع این هولدرها با توجه به ویژگی‌های مخصوص به خود، تلفن همراه را در تمامی شرایط به طور ثابت و محکم نگهداری کرده و از آن در برابر انواع ضربه‌ها محافظت می‌کند. هولدرهای مناسب خودرو، بر اساس سایز و اندازه موبایل، قابل تنظیم بوده و در شرایط مختلف، می‌تواند نیازهای کاربر را به طور کامل براورده کند. انواع این هولدرها شامل هولدرهای قابل نصب بر روی دریچه‌ی هوای داشبورد، پایه‌های نگهدارنده فنجانی شکل، هولدرهای قرار گیرنده در درگاه ورودی دیسک خودرو، هولدرهای موبایل چسبی و غیره می‌شوند که هر کدام از آن‌ها بر اساس نیاز و سلیقه کاربر قابل استفاده هستند.

امیدوارم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید.

تحریریه آرنیک موبایل
اینستاگرام
token خالی است
دیدگاه کاربران
1 دیدگاه
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *