بهترین هولدر برای ماشین های ایرانی

بهترین هولدر برای ماشین های ایرانی

آیا تا به حال برای شما پیش آمده که موقع رانندگی مجبور باشید تماس مهمی را جواب بدید؟ یا موقع جواب دادن تماس، تلفن همراه از دست شما لیز بخورد و زیر پای شما بیفتد؟ یا پیش آمده که احتیاج داشته‌ باشید از نقشه‌ی تلفن همراه‌تان استفاده کنید ولی به خاطر اینکه دست شما به فرمان و دنده است نگهداشتن موبایل برای‌تان مشکل باشد؟ در این مقاله ما بهترین هولدر برای ماشین های ایرانی را بررسی می‌کنیم بنابراین چنانچه برای شما مهم است که با توجه به نوع اتومبیل خود چه نوع هولدری را تهیه کنید در ادامه در مقاله‌ی بهترین هولدر برای ماشین‌ های ایرانی با ما همراه باشید.

تقریبا اکثریت قریب به اتفاق همه‌ی ما تجربه‌هایی این چنین‌ داریم و حتی شاید به خاطر این موارد دچار بی‌دقتی و یا سانحه شده باشیم. طبق آمار سوانح رانندگی، یکی از عمده‌ترین دلایل تصادفات به خاطر حواس‌پرتی‌ها و محدود شدن دید جلوی راننده به خاطر کارکردن با موبایل همزمان با رانندگی است. اما به دلیل بیشتر شدن مشغله شغلی و اضافه شدن ترافیک و مسیرهای جدید استفاده از موبایل در حین رانندگی در بعضی مواقع برای ما ضرورت دارد.

بنابراین وجود این مشکلات باعث شده که نوآوران در کشورمان به فکر ساخت وسیله‌ای به نام هولدر، برای ماشین‌های ایرانی باشند. هولدر موبایل وسیله ساده‌ای است که با کمک آن جایگاه موبایل در مقابل راننده ثابت می‌شود بنابراین احتیاج به نگهداشتن آن به وسیله‌ی دست نخواهد بود و راننده می‌تواند در حین رانندگی از نقشه‌ی موبایل استفاده کنند و حتی در مواقع ضروری امکان جواب دادن تلفن برای رانندگان فراهم می‌شود.

 

انواع پایه هولدر برای ماشین های ایرانی کدام است؟

فنری یا مغناطیسی؟ اکثر پایه‌ها از گیره‌های فنری یا آهن‌ربایی استفاده می‌کنند تا تلفن همراه شما را در جای خود نگه دارند و هر دو مزایای خود را دارند. پایه‌های دارای فنر تقریبا همه‌کاره هستند و تا حدودی توانایی جای‌دادن هر نوع گوشی را در خود دارند، اما برخی از آن‌ها برای گوشی‌هایی که عرض زیادی دارند مناسب نیستند. محل نصب این هولدرها معمولا به دو صورت روی داشبورد یا شیشه جلو راننده است و اتصال آن‌ها از طریق Suction cup یا چسبنده‌های مکنده تنظیم می‌شود. چسباندن تلفن روی یک پایه مغناطیسی سریع و آسان است، اما باید یک صفحه فلزی را به پشت تلفن خود متصل کنید یا آن را بین گوشی و قاب آن قرار دهید.

اگر از شارژ بی سیم استفاده می‌کنید ، مطمئن شوید صفحه، روی کویل شارژ یا نزدیک آن قرار ندارد. برخی از تولیدکنندگان با آهنرباهای داخلی، قاب‌هایی را می‌سازند که به طور یکپارچه با پایه‌های مغناطیسی اتومبیل کار می‌کنند. این نوع هولدرها می‌توانند هم بر برروی شیشه نصب شوند و هم برروی دریچه کولر.

 

اندازه مناسب هولدر برای ماشین های ایرانی

اندازه مناسب هولدر برای ماشین های ایرانی

بسیاری از هولدر‌های موبایل از اندازه‌های خاص از تلفن، پشتیبانی می‌کنند، بنابراین قبل از خرید هولدر مطمئن شوید که از با طول و عرض تلفن موردنظر شما میزان باشد. اگر هولدر از نوع فنری است، مطمئن شوید عرض آن به اندازه کافی است تا گوشی شما را ثابت نگه دارد.

برای پایه‌های مغناطیسی، میزان وزن تلفن را بررسی کنید. بعضی از انواع هولدرها پاسخگوی گوشی‌های سنگین نیستند و ممکن است تلفن‌همراه شما در دست‌انداز‌ها از هولدر کنده شود.(ذکر این نکته هم مهم است که خرید بهترین هولدر برای ماشین‌های ایرانی؛ به مدل ماشین هم بستگی دارد.

 

مزایای استفاده از هولدر موبایل

  • جلوگیری از ایجاد حواس‌پرتی.
  • امکان استفاده از نقشه به صورتی که تلفن همراه شما در یک مکان ثابت شده وشما تمرکز بیشتری دارید.
  • جلوگیری از افتادن تلفن‌همراه در حین استفاده و تمرکز بیشتر دست‌ها به فعالیت رانندگی.
  • ایجاد مکان ایمن برای موبایل جهت استفاده برای پخش موسیقی.
  • شنیدن بهتر مکالمات.
  • چنانچه کابل مخصوص شارژ همراه خود داشته باشید، می‌توانید موبایل را ثابت شده در هولدر، شارژ کنید.
  • دید راننده از سمت جلو و اطراف محدود نمی‌شود.

 

بهترین هولدر برای ماشین‌های ایرانی

در ادامه بیشتر این موضوع را بررسی خواهیم کرد.

 

ویژگی بهترین هولدرهای موبایل برای 206 کدام است؟

نگهداری موبایل در ماشین پژو 206 کمی سخت است چون فضای جلویی محدودی دارد. بهترین مکان برای نصب هولدر موبایل در این اتومیبل قسمت روی داشبورد و مقابل شیشه‌ی جلویی است. البته ممکن است در این مکان محدودیت دید ایجاد شود.

 اما برای 206 بهترین گزینه نصب، همین مکان است. اگر قصد دارید برای ماشین خود هولدر مناسب تهیه کنید، بهترین انتخاب شما انواع فنری خواهد بود. البته دقت کنید که هولدر را از انواع با کیفیت تهیه کنید و حتما چسب پایه‌ی آن را محکم به سطح زیرین بچسبانید.( چسباندن محکم پایه هولدر برای ماشین‌های ایرانی، به علت وجود دست اندازهای متعدد بسیار اهمیت دارد)

یکی از انواع مدل‌های هولدر برای ماشین‌ های ایرانی از نوع پژو 206 نوع فنری مدل آرسون مدل AN23 است. در انتهای این هولدر بادکش‌های بسیار قوی تعبیه شده که به صورت ثابت و مستحکم بر روی سطح مورد نظر شما قرار خواهد گرفت‏.‏ همچنین قسمت بالایی استند که گوشی موبایل را در خود جای می‌دهد دارای پوشش مناسب است که از خط و خش موبایل جلوگیری می‌نماید. بنابراین این مدل به علت چسبیدن محکم پایه به فضای مورد نظر انتخاب مناسبی برای فضاهای محدود خواهد بود.

 

ویژگی بهترین هولدرهای موبایل برای ال90 کدام است؟

اگر صاحب خودرو ال 90 هستید بسیار خوش شانس هستید زیرا ماشین‌های ال 90 از فضای بیشتری برای نصب هولدر برخوردار هستند. ضمنا شما می‌توانید از هردو نوع هولدر مغناطیسی و فنری استفاده کنید. بهترین نقاط برای نصب هولدر از نوع فنری فضای روی داشبورت است و بهترین نقطه برای نصب هولدر مغناطیسی در فضای بین دو دریچه میانی کولر و یا بالای دریچه سمت چپ راننده است. همچنین می‌توانید از فضای قسمت مقابل شیشه‌ی جلو راننده نیز استفاده کنید.

یکی از انواع مدل‌های هولدر برای ماشین‌های ایرانی مخصوصا از نوع ال 90 هولدر موبایل فنری مدل آرسون AN23 است. در انتهای این هولدر بادکش‌های بسیار قوی تعبیه شده که به صورت ثابت و مستحکم بر روی سطح موردنظر شما قرار خواهد گرفت‏.‏

همچنین قسمت بالایی استند که گوشی موبایل را در خود جای می‌دهد، دارای پوشش مناسب است که از خط و خش موبایل جلوگیری می‌نماید. بنابراین این مدل به علت چسبیدن محکم پایه به فضای مورد نظر انتخاب مناسبی برای فضاهای محدود خواهد بود.

یکی‌ دیگر از انواع هولدر برای ماشین‌های ال 90 هولدر مدل M-360D است و از جنس مگنت با وزن کم و ابعاد کوچک تشکیل شده. استفاده از این هولدر، مناسب برای نصب روی داشبورد، شیشه و فرمان خودرو است و بدون مداخله در دید راننده به راحتی می‌توان گوشی را بر روی هولدر قرار داد و برداشت. همچنین نوع آرسون مدل AN23 که در خصوص ویژگی‌های آن پیشتر صحبت کردیم هم، انتخاب مناسبی است.

 

بهترین هولدر موبایل برای پژو 405 کدام است؟

بهترین هولدر موبایل برای پراید

اتومبیل پژو 405 هم جز ماشین‌های بسیار سازگار برای نصب هولدر‌های مختلف هستند. زیرا اگر دقت کنید فضای روی داشبورت و قسمت جلویی، مجاور کولر و فضای روی دریچه‌های مستطیل شکل و ضخیم بسیار گسترده هستند بنابراین شما انتخاب‌های زیادی برای خرید هولدرمناسب دارید. شما می‌توانید از هر دو نوع هولدر فنری و مغناطیسی استفاده کنید. این مزیت بسیار قابل توجهی برای شما است زیرا احتیاج به خرج کردن زیاد و شناخت مارک‌های خاص برای تهیه‌ی هولدر ندارید.

 

بهترین هولدر موبایل برای سمند کدام است؟

به طور کلی برای انتخاب بهترین هولدر برای ماشین‌ های ایرانی از جمله برای برای ماشین سمند احتیاج به دقت زیادی دارید زیرا در قسمت داشبورد ماشین سمند انحنایی وجود دارد که چسباندن هولدر را روی آن تقریبا غیرممکن می‌کند. بنابراین شما مجبور به استفاده از انواع هولدر‌های گیره‌ای، برای فضای دریچه‌ی کولر اتومبیل خود هستید، از جمله بهترین پیشنهاد‌ها برای شما هولدر نگهدارنده و شارژر بی سیم گوشی موبایل مدل S5 است. این مدل جز مقاوم‌ترین هولدر برای ماشین‌های ایرانی است که قابلیت نصب، داخل دریچه کولر را دارد. همچنین علاوه بر نگهداشتن گوشی، قابلیت شارژ وایرلس گوشی‌های مجهز به فناوری شارژ بیسیم Qi را نیز داراست.

 

بهترین هولدر موبایل برای پراید کدام است؟

دارندگان خودررو پراید در مورد خرید هولدر مناسب بسیار خوش‌شانس هستند زیرا مانند پژو405، خودرو پراید هم فضای بسیار مناسبی برای نصب انواع هولدرها دارد. شما می‌توانید هولدر مغناطیسی یا فنری خود را که طبق سلیقه و بودجه خود انتخاب کرده‌اید، روی فضای بالایی داشبورد، روی فرمان و دریچه‌های کولر نصب کنید. پیشنهاد می‌شود که برای خرید هولدر مناسب به مدل‌هایی مثل 360سیوول مدل MH-54 ، مدل M-360Dو یا آرسون مدل AN23 فکر کنید.

در نهایت برای خرید بهترین هولدر برای ماشین‌ های ایرانی؛ ابتدا به نوع خودرو خود و دسترسی‌های آن توجه کنید و بعد پیشنهاد می‌شود به نظرات و انتقادات خریداران در سایت‌های فروشگاهی دقت کنید.

امیدواریم در این مقاله توانسته باشیم بهترین اطلاعات را برای خرید هولدر مناسب اتومبیل به شما داده باشیم و برای خرید این محصول ضروری و ایمن، شما را مجاب کرده باشیم.

 

بیشتر بخوانید:

تحریریه آرنیک موبایل
اینستاگرام
token خالی است
دیدگاه کاربران
1 دیدگاه
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *