بهترین کابل شارژ آیفون در سال 2021 کدام است؟

با اطمینان می‌توان گفت محبوب‌ترین برند گوشی‌های هوشمند، اپل است. این کمپانی سعی می‌کند برای هر یک از تلفن‌های هوشمند خود از ویژگی‌های منحصر به فردی استفاده کند. طراحی گوشی‌های آیفون به‌گونه‌ای است که تمام قطعات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری آن با سایر برندهای موجود در بازار متفاوت است. کابل شارژ آیفون یکی از پرکاربردترین تجهیزاتی است که انتخاب آن به چالشی بزرگ برای کاربران تبدیل شده است. تشخیص نمونه اصلی و تقلبی این کابل‌ها کمی دشوار است. بسیاری از کاربران گله می‌کنند که علیرغم پرداخت هزینه زیاد، کابل شارژ آنها فاقد کیفیت و کارایی است. اگر شما هم جزو آن دسته از کاربرانی هستید که نمی‌دانید بهترین کابل شارژ آیفون چه ویژگی‌هایی دارد؟ یا اینکه نمی‌دانید چگونه نمونه تقلبی واصل را تشخیص دهید؟ بهتر است با ما همراه باشید.

 

راهنمای انتخاب کابل شارژ آیفون

راهنمای انتخاب کابل شارژ آیفون

تمام کابل شارژهای آیفون (برای گوشی‌ها و آی پدها) از پورت USB-C پشتیبانی می‌کند. به عبارت ساده، با انتخاب یک شارژر مناسب می‌توانید تبلت و گوشی خود را به‌راحتی شارژ کنید. اما تجربه نشان می‌دهد بهتر است چند کابل شارژ مختلف برای موقعیت‌های متفاوت بخرید. دلایل مختلفی وجود دارد که ممکن است با استفاده از کابل شارژ خود نتوانید گوشی را شارژ کنید. یا حتی ممکن است کابل شما گم شود. کابل شارژ ضروری‌ترین وسیله برای یک گوشی هوشمند است. به همین دلیل توصیه می‌کنیم پس از آشنایی با انواع مختلف کابل‌های آیفون، چند کابل شارژ مختلف تهیه کرده و در چند محل متفاوت نگهداری کنید.

بهترین کابل شارژ آیفون برای استفاده از پریز باید طولی معادل یک متر داشته باشد؛ اما طول مناسب برای استفاده از پاور بانک حدود 25 متر است. از آنجا که همیشه به پریز برق دسترسی ندارید بهتر است حتما این دو نمونه کابل را تهیه کنید. همان‌طور که می‌دانید هنگامی که گوشی را به شارژ می‌زنید نباید از آن استفاده کنید و سخت‌ترین کار دنیا انتظار کشیدن برای پر شدن باتری گوشی است. به‌علاوه، ممکن است در شرایطی قرار بگیرید که فرصت کافی برای شارژ شدن گوشی نداشته باشید. یکی دیگر از توصیه‌های ما به شما خرید فست شارژ است؛ و فست شارژ 18 وات برای اغلب گوشی‌های آیفون انتخاب مناسبی است.

علاوه بر شارژ کردن، کابل‌های شارژ قابلیت انتقال اطلاعات به کامپیوتر، لپ‌تاپ یا وسایل مشابه نیز دارند. درمورد کابل‌های آیفون نمونه‌های دارای سرعت بالاتر گزینه‌های ایده آل تری به ‌حساب می‌آیند. هنگام انتخاب یک کابل شارژ مناسب باید به این نکات توجه کنید. کابلی مناسب است که علاوه‌بر جنس باکیفیت بتواند نیاز شمارا در هرلحظه به‌ درستی تامین کند.

 

معرفی بهترین کابل شارژ آیفون

بهترین کابل شارژ آیفون

در ادامه نمونه هایی از بهترین کابل شارژ آیفون بیان شده است:

 

کابل شارژ USB به USB-C باسئوس

کابل شارژهای باسئوس بهترین محصولات موجود در بازار جهانی هستند. کیفیت این محصول استفاده از آن در دوره‌ای طولانی را امکان‌پذیر کرده است. امکان انتقال داده با استفاده از کابل باسئوس وجود داشته و طول آن نیز حدود یک متر است. جنس بدنه شارژر باسئوس در برای خمیدگی و ضربه بسیار مقاوم است. این مزایا موجب شد که در معرفی بهترین کابل شارژ آیفون ابتدا به سراغ کابل باسئوس برویم.

 

کابل شارژ USB به USB-C بیبوشی

طراحی کابل بیبوشی موجب شده این کابل به‌راحتی گره نخورد و مقاومت بالایی در برابر فرسودگی و ضربه دارد. طول آن حدود یک متر بوده و می‌توانید برای انتقال داده از آن استفاده کنید. سرعت شارژ شدن گوشی با استفاده از این کابل افزایش می‌یابد؛ زیرا کابل بیبوشی دارای شدت ‌جریان بالایی است.

 

کابل شارژر دو سر ریمکس مدل DSPT-D14

این مدل کابل گوشی قدرتمندترین نسل از کابل‌های ریمکس است. انتقال داده و شارژ شدن گوشی در مدت‌زمانی کوتاه‌تر انجام می‌شود. طول آن حدود یک متر بوده و دارای دو سر تخت، دو سری لایتنینگ و میکرو USB است. روی بدنه این شارژر یک لامپ LED وجود دارد که هنگام پر شدن باتری گوشی تغییر رنگ داده و آبی می‌شود. با استفاده از این کابل به‌راحتی متوجه می‌شوید که چه موقع باید گوشی را از شارژر جدا کنید.

 

کابل شارژ تبدیل USB به 30 پین

از این کابل می‌توانید برای انواع گوشی‌های آیفون، آی پد و آی‌پاد استفاده کنید. طول آن حدود یک متر است. البته قابلیت تغییر طول این کابل وجود دارد و می‌توانید اندازه کابل را با توجه به نیاز خود، بین 16 تا 100 سانتی‌متر تغییر دهید. این کابل برای آی‌پاد کلاسیک، آی‌پاد نسل یک تا چهار، گوشی‌های آیفون 3G و 4G، ایپاد نانو وای پدهای نسل یک تا چهار قابل‌استفاده است.

 

کابل شارژ USB به لایتنینگ آیفون

یکی دیگر از بهترین کابل شارژ آیفون بدون شک کابل تبدیل لایتنینگ است. طول این کابل حدود دو متر بوده دارای دو محافظ کابل است. جنس محافظ کابل این مدل از نوع سیلیکونی بوده که احتمال پاره شدن کابل را کاملا از بین می‌برد؛ و به دلیل طول آن می‌توانید در هر فاصله از پریز با این کابل گوشی خود را شارژ کنید.

 

کابل تبدیل USB به لایتنینگ مدل Syns And Chadge

طولیان کابل حدود یک متر و جنس آن آلومینیومی است. می‌توانید برای انتقال داده و شارژ کردن گوشی از آن استفاده کنید. جنس بدنه این کابل کاملا از نوع کنف بوه، به همین دلیل مقاومت بالایی در برابر پارگی و خمیدگی دارد. تنوع رنگی این محصول بالا است.

 

سخن پایانی؛ انتخاب بهترین کابل شارژ آیفون

همان‌طور که اشاره کردیم برای خرید کابل شارژ آیفون باید به عوامل مختلف توجه کنید؛ و بهتر است در محل کار، ماشین و منزل از کابل‌های مختلف استفاده کنید تا احتمال گم‌شدن کابل‌ها کاهش پیدا کند و هرگز برای شارژ کردن گوشی با مشکل مواجه نشوید. باتوجه به اینکه نمونه‌های تقلبی فراوانی از کابل‌های آیفون در بازار وجود دارد؛ بنابراین، برای خرید بهترین کابل شارژ آیفون از طریق نمایندگی‌های مجاز اقدام کرده و به علامت حک‌شده آیفون و رنگ کابل‌ها دقت کنید.

تحریریه آرنیک موبایل
اینستاگرام
token خالی است
دیدگاه کاربران
1 دیدگاه
  • رضا 26 تیر 1402 / 7:27 ق.ظ

    من از کابل شارژهای یسیدو راضی هستم چون هم قیمت مناسبی دارند و هم کیفیت خوب .
    موبوتولز هم دارن.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *