بهترین گوشی های گیمینگ و مخصوص بازی 2021

اگر جزو آن دسته افرادی هستید که به گیم، بازی‌های کامپیوتری و کنسول‌های بازی علاقه دارید اما به هر دلیلی امکان استفاده از آن‌ها را ندارید، راه دیگری هم وجود دارد تا بازی مورد علاقه تان را تجربه کنید. در این مطلب سعی داریم بهترین گوشی های گیمینگ و مخصوص بازی را به شما معرفی کنیم که جایگزین مناسبی برای کنسول‌های بازی به حساب می‌آیند. برای آشنایی با انواع گوشی‌های مخصوص بازی با قیمت‌ها و ویژگی‌های مختلف، تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

 

ویژگی‌ گوشی ‌های مخصوص گیمینگ

گوشی‌های مخصوص بازی؛ باتری‌هایی با ظرفیت بالا و شارژرهایی با قدرت شارژدهی زیاد دارند. تراشه‌‌ی این دسته از گوشی‌ها که حکم کارت گرافیک کامپیوتر را دارد، بسیار قدرتمند است. نمایشگر تمام صفحه و باکیفیت، امکان دریافت جدیدترین نسخه سیستم عامل‌ها، وجود سیستم خنک‌کننده‌ی مخصوص و ویژگی‌های نرم‌افزاری مناسب گیم از دیگر مشخصات مشهود گوشی‌های گیمینگ است.

 

حتما بخوانید: بهترین هدست گیمینگ سال 2021

 

معرفی بهترین گوشی های گیمینگ زیر 20 میلیون تومان

معرفی بهترین گوشی های گیمینگ زیر 20 میلیون تومان

شیائومی ردمی نوت 10

حقیقت این است که اگر به دنبال یک گوشی قدرتمند مناسب گیم هستید، در حدود قیمت 5 میلیون تومان، لقمه‌ی دندان‌گیری نصیبتان نخواهد شد. اما اگر واقعا می‌خواهید تا همین حدود هزینه کنید، گوشی ردمی نوت 10 می‌تواند گزینه‌ی مناسبی باشد. پردازنده‌ی این گوشی از نوع اسنپ دراگون  678 است؛ همچنین وجود نمایشگر OLED، بلندگوهای استریو و باتری 5000 میلی‌آمپری، این گوشی را قادر به اجرای بازی‌های سبک می‌کند. اما طبیعی است که نباید از این گوشی توقع اجرای بازی‌های سنگین، مثل کال اف دیوتی را داشت.

 

پوکو X3

اگر بودجه‌تان در حد 6 میلیون تومان است، پوکو X3 یک گوشی مناسب برای گیمینگ به حساب می‌آید. پردازنده‌ی اسنپ دراگون 732، وجود نمایشگری با نرخ نوسازی 120 هرتز و حساسیت 240 هرتز، باتری 6000 میلی آمپر و وجود بلندگوهای استریو، این گوشی را برای اجرای بازی‌های سنگین تا نرخ 30 فریم بر ثانیه مجهز کرده است.

 

پوکو X3 پرو

تفاوت عمده‌ی بین پوکو X3 و نسخه‌ی پروی آن، علاوه بر تفاوت قیمت که‌ در نسخه‌ی پرو حدودا 1 میلیون تومان بیشتر است، در نوع پردازنده است. نسخه‌ی پروی پوکو X3 دارای پردازنده‌ی اسنپ دراگون 860 است که همین ویژگی موجب افرایش سرعت اجرای بازی، تقریبا 2 تا 2.5 برابر نسخه‌ی قبلی می‌شود.

 

پوکو F3

در حدود قیمت 10 و حتی 15 میلیون تومان، این گوشی یک انتخاب خوب و قدرتمند است. پردازنده‌ی این گوشی از نوع اسنپ دراگون 870 است که با پردازنده‌ی گوشی‌های پرچم داری نظیر Mi10 قابل رقابت است و حتی از آن‌ نیز جلو می‌زند. می‌توان گفت این گوشی از هر لحاظ جزو بهترین گوشی‌ های گیمینگ به شمار می‌آید و با این قیمت انتخاب به صرفه‌‌ایست. تنها نکته‌ی منفی این گوشی، در کنار نقاط قوتی مثل نمایشگر خوب، ظرفیت بالای باتری و غیره، عملکرد ضعیف دوربین است که البته به انتظار شما از گوشی و اولویت‌هایتان برمی‌گردد.

 

Black Shark 4

این گوشی با قیمت حدودی 17 میلیون تومان جزو قوی‌ترین تولیدات شیائومی در زمینه‌ی گیمینگ به حساب می‌آید. اسنپ دراگون 870، نمایشگر super amoled، نرخ نوسازی 144 هرتز، باتری 4500 میلی آمپری و شارژر 120 وات که گوشی را در عرض 17 دقیقه به شارژ کامل می‌رساند و حافظه‌ی رم مناسب، این گوشی را به یک انتخاب بی‌نظیر تبدیل کرده است.

 

معرفی بهترین گوشی‌‌ های گیمینگ بالای 20 میلیون تومان

معرفی بهترین گوشی‌‌ های گیمینگ بالای 20 میلیون تومان

گلکسی S21 Plus

پرچمدار قدرتمند سامسونگ، با پردازنده‌ی اگزینوس 2100 و نمایشگر 120 هرتز AMOLED ، همچنین با وجود باتری قدرتمند، با قابلیت شارژ سریع باسیم و بی‌سیم، جزو بهترین گزینه‌ها برای گیمرها به شمار می‌رود. اگر بودجه‌تان حدود 20 میلیون تومان است این پرچمدار بهترین گوشی مخصوص بازی به شمار می‌رود. اگر به سیستم عامل ios علاقه مندید، آیفون11 می‌تواند جایگزین مناسبی برای S21 plus باشد که با قیمت کمتر از 20 میلیون تومان هم قابل خریداری است. تنها نکته‌ی منفی این گوشی در مقایسه با رقبای اندرویدی آن، کیفیت پایین‌تر نمایشگر است.

 

شیائومی Mi 11

یکی از بهترین تولیدات شیائومی، این گوشی با اسنپ دراگون 888 و فناوری ساخت 5 نانومتر است. با قیمت حدود 21 میلیون تومان، شما می‌توانید صاحب یک گوشی با نمایشگر AMOLED و نرخ نوسازی 120 هرتز شوید که با توجه به علمکرد قوی سخت‌افزار و تراشه جزو بهترین انتخاب‌های گیم به حساب می‌آید. ظرفیت باتری آن 4600 میلی آمپر و دارای شارژر 55 وات است که گوشی را در عرض 45 دقیقه پر می‌کند.

 

One Pluse 9 pro

با وجود صفحه نمایش AMOLED و نرخ نوسازی 120 هرتز، اسنپ دراگون 888، ظرفیت 4500 میلی آمپر در باتری و قابلیت شارژ شریع، این گوشی با قیمت حدود 23 میلیون تومان، جزو اولویت‌های اصلی در رده بندی بهترین گوشی‌ مخصوص بازی قرار می‌گیرد.

 

حتما بخوانید: بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2021 کدامند؟

 

آیفون 12

در نرخ حدود 25 میلیون تومان، این گوشی با تراشه‌‌ی قدرتمند A14 bionic و وجود هماهنگی بی‌نظیر سخت‌افزار و نرم‌افزار، یک انتخاب خوب محسوب می‌شود و تجربه‌ی بی‌نظیری از بازی در موبایل به شما ارائه می‌کند. هرچند که نمایشگری با نرخ نوسازی 60 هرتز می‌تواند در مقایسه با سایر رقبا یک ضعف به حساب بیاید. اما ویژگی‌های مثبت گوشی مثل پشتیبانی نرم‌افزاری، صفحه نمایش با کیفیت و داغ نکردن، این مورد را پوشش می‌دهد.

 

ROG Phone 5

اگر به دنیای بازی‌های کامپیوتری علاقه داشته باشید، حتما نام ROG به گوشتان خورده است؛ برندی که در زیر مجموعه‌ی ایسوس، یکی از بزرگترین تولید‌کنندگان قطعات کامپیوتری است و در چند سال اخیر گوشی‌های مخصوص گیم را هم تولید کرده است.

گوشی ROG Phone 5 ، یکی از تولیدات این برند با تراشه‌‌ی قوی اسنپ دراگون 888 و باتری 6000 میلی‌آمپری جزو بهترین گوشی‌ های گیمینگ حال حاضر به شمار می‌رود. این گوشی دارای یک فن مجزاست که به پشت آن می‌چسبد و از داغ شدن گوشی هنگام بازی‌های طولانی جلوگیری می‌کند. روی گوشی هم دکمه‌هایی لمسی، با فناوری فراصوت وجود دارد که گوشی را به شکل دسته‌ی بازی شبیه سازی می‌کند.

 

سخن آخر

اگر قصد خرید گوشی مخصوص گیمینگ را دارید، بهتر است از قبل اولویت‌ها و انتظاراتتان از گوشی، بودجه‌ای که می‌خواهید به آن اختصاص دهید و ویژگی‌های مطلوبتان را مشخص کنید تا هنگام خرید سر در گم نشوید. گوشی‌های فهرست بالا، جزو بهترین گوشی‌ های گیمینگ حال حاضر است که در قیمت‌های مختلف معرفی شده تا دست شما برای انتخاب باز باشد.

همکاران عزیز برای خرید عمده لوازم جانبی دیجیتال و ارسال به سراسر کشور همین امروز با ما در تماس باشند.

تحریریه آرنیک موبایل
اینستاگرام
token خالی است
دیدگاه کاربران
1 دیدگاه
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *