از چه کشورهایی لوازم جانبی موبایل وارد ایران می‌شود؟

لوازم جانبی موبایل

با افزایش کاربران تلفن همراه در ایران، تجارت موبایل و لوازم جانبی آن به تجارتی پرسود تبدیل شده است. امروزه بودجه کلی واردات لوازم جانبی موبایل سالانه بیش از ۲۵۰ میلیارد تومان برآورد می‌شود که این رقم نسبتاً زیاد، نشان دهنده میزان مصرف لوازم جانبی موبایل در ایران است. با وجود بازار خوب لوازم جانبی موبایل در ایران بسیاری از افراد علاقه‎مند ورود به این تجارت هستند؛ اما پیش از این کار بهتر است بررسی کنید که از چه کشورهایی لوازم جانبی موبایل وارد ایران می‌شود؟ در این مقاله به بررسی این مسئله پرداخته و کشورهای صادرکننده لوازم جانبی موبایل به ایران را به شما معرفی می‌کنیم.

کشورهای صادر کننده لوازم جانبی موبایل به ایران

ممکن است برایتان سوال باشد که از چه کشورهایی لوازم جانبی موبایل وارد ایران می‌شود؟ در پاسخ باید گفت که در حال حاضر مهم‎ترین کشورهای صادر کننده لوازم جانبی موبایل به ایران چین، امارات متحده عربی، هند و برخی از کشورهای اروپایی هستند. اما اکثر بیزینس‌ها خرید عمده لوازم جانبی موبایل از کشور چین را ترجیح می‌دهند.

کشور چین به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان لوازم جانبی موبایل در سرتاسر جهان شناخته می‌شود. این کشور محصولات متنوعی را در رنج قیمتی متفاوت تولید می‎کند تا مصرف کنندگان بتوانند به محصول مورد نظر خود دسترسی داشته باشند. در حال حاضر مراودات اقتصادی و سیاسی ایران و چین در سطح خوبی قرار دارد و به همین دلیل امکان واردات کالا از این کشور فراهم است. بنابراین برای واردات لوازم جانبی موبایل می‎توانید کشور چین را انتخاب کنید.

در کنار چین شهر دبی نیز انتخاب خوبی برای واردات لوازم جانبی موبایل به شمار می‎رود؛ چراکه در این شهر امکان خریداری لوازم جانبی از برندهای گوناگون فراهم است. چین و دبی دارای وب سایت‌های فروش عمده کالا و بازارهای عمده فروشی هستند تا خریداران بتوانند سفارشات عمده خود را به صورت حضوری یا اینترنتی ثبت کنند. اما پیش از ثبت سفارش بهتر است با کالاهای پرسود و برندهای معروف لوازم جانبی موبایل آشنا باشید.

پرسودترین لوازم جانبی وارداتی

در بخش قبل به این سوال پاسخ دادیم که «از چه کشورهایی لوازم جانبی موبایل وارد ایران می‌شود؟». اما اگر قصد واردات لوازم جانبی موبایل را دارید بهتر است در میان محصولات موجود تمرکز خود را روی قاب گوشی، هندزفری، گلس، شارژر، کابل شارژ و کابل OTG بگذارید.

همچنین بهتر است با برندهای محبوب و پرطرفدار آشنا باشید که از آن‌ها می‎توان به برند شیائومی، انکر، لیتو، بیسوس، یسیدو و… اشاره کرد. با انتخاب محصولات این برندها می‌توانید از فروش کالای خود اطمینان داشته باشید. همچنین در حین خرید عمده لوازم جانبی موبایل حتماً کیفیت محصولات انتخابی را در نظر داشته باشید تا باعث جلب رضایت مشتریان شوید.

فروشگاه لوازم جانبی موبایل

انتخاب تامین کننده لوازم جانبی موبایل

همانطور که گفته شد برای خرید عمده لوازم جانبی موبایل می‎توانید به صورت حضوری یا اینترنتی اقدام کنید. اما پیش از آن بهتر است با بهترین تامین کنندگان لوازم جانبی موبایل آشنا باشید. از مهم‌ترین تامین کنندگان لوازم جانبی موبایل در چین می‎توان به فروشگاه بنگ گود، چاینا بای، تام تاپ، چاینا ویژن، علی بابا، علی اکسپرس و… اشاره کرد.

البته خرید از این وب سایت‎ها به دلیل نیاز به دانش زبانی و مشکلات حمل و نقل کالا به چالشی برای بسیاری از بیزینس‌ها تبدیل شده است. اما برای جلوگیری از بروز این مشکلات می‌توانید خرید خود را از وب سایت آرنیک موبایل انجام دهید. این فروشگاه امکان خرید عمده لوازم جانبی موبایل را از برندهای پرطرفدار و با کیفیت چینی فراهم کرده است. به این صورت فعالان این حوزه کاری می‌توانند بدون دغدغه و تنها با چند کلیک محصولات مورد نیاز خود را تهیه کرده و در کوتاه‎ترین زمان ممکن تحویل بگیرند.

نحوه حمل و نقل لوازم جانبی موبایل به ایران

بعد از اینکه بررسی کردید از چه کشورهایی لوازم جانبی موبایل وارد ایران می‌شود؟ می‌توانید محصولات مورد نیاز خود را تهیه کرده و هزینه آن را به صورت حواله یوان یا دلار پرداخت کنید. سپس می‌توانید روش حمل و نقل را انتخاب کنید که معمولاً شامل حمل و نقل دریایی و هوایی می‌شود.

معمولاً حمل و نقل دریایی هزینه کمتری دارد اما در این روش مدت زمانی که طول می‌کشد محصولات سفارش داده شده به دست شما برسند طولانی‌تر است. اما با وجود مزایای حمل و نقل هوایی این روش را تنها زمانی توصیه می‌کنیم که حاشیه سود شما بالا باشد. در کنار این روش‌ها اگر لوازم جانبی موبایل را از سایت آرنیک موبایل سفارش داده باشید حمل و نقل به صورت زمینی انجام می‌شود و می‌توانید محصولات مورد نیاز را در مدت زمان بسیار کوتاه‌تری تحویل بگیرید.

خرید لوازم جانبی موبایل

سوالات متداول

زمان لازم برای حمل و نقل لوازم جانبی موبایل چقدر است؟

معمولاً حمل و نقل لوازم جانبی موبایل از چین و امارات به ایران بین ۱۰ تا ۶۰ روز طول می‎کشد که مدت زمان حمل و نقل به وسیله نقلیه انتخابی و حجم بار سفارش داده شده بستگی دارد.

نحوه ترخیص لوازم جانبی موبایل به چه صورت است؟

معمولاً ترخیص لوازم جانبی موبایل از گمرک کار چندان ساده‌ای نیست و پیچیدگی‌های خاص خود را دارد. به همین دلیل بهتر است برای این کار از ترخیص‎کاران حرفه‎ای کمک بگیرید یا به جای خرید مستقیم از چین شرکت‎های واسطه را انتخاب کنید. اما به طور کل برای ترخیص لوازم جانبی موبایل از گمرک به مدارکی مانند گواهی بیمه، گواهی کشور مبدا، لیست بسته‎بندی فاکتورهای تجاری، اعتبارنامه، پیش فاکتور و بارنامه نیاز خواهید داشت.

سخن پایانی

در این مقاله بررسی کردیم که از چه کشورهایی لوازم جانبی موبایل وارد ایران می‌شود؟ به طور خلاصه برای خرید لوازم جانبی موبایل می‎توانید از طریق چین و دبی اقدام کنید که معمولاً انتخاب اول اکثر تجار کشور چین است. خوشبختانه امکان خرید اینترنتی و حضوری لوازم جانبی موبایل از چین و دبی فراهم است که شما می‌توانید یکی از این روش‎ها را انتخاب کنید.

اما با وجود چالش‌های بی‌شمار خرید مستقیم لوازم جانبی از چین و دبی پیشنهاد می‌کنیم سفارشات عمده خود را از طریق سایت آرنیک موبایل ثبت کنید. به این صورت دیگر نگران خرید کالای فیک یا بی‎کیفیت نخواهید بود و لازم نیست زمان و انرژی خود را برای پیدا کردن تامین کننده مناسب، پرداخت هزینه، انتخاب نحوه حمل و نقل، انتظار برای ارسال محصولات سفارش داده شده، ترخیص کالا از گمرک و در نهایت تحویل بار صرف کنید. آرنیک موبایل به‎عنوان یکی از معتبرترین فروشندگان لوازم جانبی موبایل در ایران شناخته می‌شود که امکان خرید عمده یا تکی لوازم جانبی را برای شما فراهم کرده است.

تحریریه آرنیک موبایل
اینستاگرام
token خالی است
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *