تاثیر هندزفری و هولدر موبایل در زندگی روزمره را دست کم نگیرید

تاثیر هندزفری و هولدر موبایل در زندگی روزمره را دست کم نگیرید

شکی نیست که این روزها زندگی بدون ابزارهای ارتباطی مانند موبایل غیر ممکن خواهد بود و نمی‌توان نقش آن را دست کم گرفت. از کودک سه یا چهارساله گرفته تا سالخوردگان جزو کاربران موبایل و اینترنت هستند و نوعی وابستگی به این محصول پرطرفدار و محبوب پیدا کرده‌اند. به‌همین خاطر علاوه‌بر موبایل بازار ابزارهای جانبی آن هم سکه است و فروش بالایی دارد که در این میان می‌توان به هندزفری و هولدر موبایل اشاره کرد. قطعا شما هم از طرفداران پر وپا قرص این دو ابزار جانبی پرکاربرد هستید و خیلی خوب با مزایا و کاربردهای آن‌ها آشنایی دارید. از آنجاکه تلفن همراه به یک عضو جدانشدنی در زندگی ما تبدیل شده است، در شرایط مختلف از هنگام رانندگی کردن گرفته تا ورزش کردن به آن نیاز داریم؛ بنابراین هندزفری و هولدر موبایل بیش از همیشه به‌کار می‌آیند. با کاربردها و مزایای این دو محصول بیشتر آشنا خواهید شد، تنها کافیست که تا پایان این مقاله همراه ما بمانید.

از یک هندزفری استاندارد غافل شوید

انواع هندزفری یا برندهای مختلف در بازار پیدا می‌شوند و هر کدام ویژگی‌های خاص خود و عمر متفاوتی دارند. بهتر است قبل از هر کاری هدف خود از خرید هدفون و هندزفری را مشخص کنید و سپس اقدام به خرید آن کنید. اگر از طرفداران دو آتیشه موسیقی هستید که قطعا باید خرید یک هندزفری باکیفیت و بیس‌دار را در اولویت خود قرار دهید. برخی هم اهل حرف زدن مداوم با گوشی همراه هستند که بهترین انتخاب برای آن‌ها هندزفری‌هایی با گوشی و میکروفون باکیفیت است. به‌طور کلی هندزفری‌ها به سه مدل سیم‌دار، بی‌سیم و دور گردنی تقسیم می‌شوند که براساس نیاز و سلیقه خود می‌توانید یکی از این سه را انتخاب کنید که در ادامه با جزئیات هر کدام آشنا خواهید شد:

هندزفری سیم دار

نمی‌توان کسی را پیدا کرد که تجربه استفاده از هندزفری سیم ‌دار را نداشته باشد؛ درواقع این نسل از هندزفری‌ها با خاطرات همه ما عجین شده‌اند. با وجود اینکه تکنولوژی مربوط به موبایل روز‌به‌روز در حال پیشرفت است، اما شاهد علاقه‌مندی مردم به این نوع هندزفری هستیم که شاید اصلی‌ترین دلیل آن استفاده راحت از این محصول است. این نکته موجب شده است تا اغلب کمپانی‌ها تمرکز بیشتری روی تولید هدزفری‌های سیم‌دار در انواع اشکال و مدل‌ها بگذارند. از جمله مزایای این نوع هندزفری می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • در رنگ‌بندی‌های متنوع و خاص می‌توان آن‌ها را تولید کرد.
  • به‌دلیل کاربرد سیم در این محصول تاخیر صدایی در آن وجود ندارد.
  • دارای سری‌های سازگار و ارگونومیک هستند که مانع اذیت شدن گوش‌های شما خواهند شد.
  • کیفیت پخش صدای آن‌ها بالا و رضایت‌بخش است.
  • به‌راحتی می‌توان آن‌ها را تعمیر کرد.
  • در‌صورت نیاز می‌توان سیم‌های آن را تغییر داد.

هندزفری بی سیم

این روزها هندزفری بی‌سیم به‌ویژه در میان جوانان از محبوبیت بالایی برخوردار است

این روزها هندزفری بی‌سیم به‌ویژه در میان جوانان از محبوبیت بالایی برخوردار است. این مدل از هندزفری به‌دلیل ظاهر جذاب و منحصر‌به‌فردش فروش بالایی دارد؛ تا آنجا‌‌که بسیاری از تولیدکنندگان ابزار جانبی موبایل تولید بیشتر این نوع هندزفری را در دستور کار خود قرار می‌دهند. در سال‌های اخیر درصد بالایی از مردم هندزفری بی ‌سیم را به سیم‌دار ترجیح داده‌اند؛ چراکه در زمان رانندگی، ورزش کردن، خرید کردن و… به‌راحتی قابل استفاده است و دردسرهای هندزفری سیم‌‌دار را ندارد. از جمله مزایای این محصول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • به‌راحتی قابل اتصال به ساعت و گوشی‌های هوشمند است.
  • ظاهری ساده، کم‌حجم و سبک دارد.
  • به‌آسانی در گوش جای می‌گیرد.
  • دارای امکانات خوبی مانند عدم انتقال صدای اطرف و نویزگیر است.
  • آخرین مدل‌های آن قابلیت پاسخگویی به تماس یا پخش موزیک به‌صورت لمسی را دارند.

برخی از معایب این محصول شامل موارد زیر می‌شوند:

  • احتمال افتادن و گم شدن آن‌ها در زمان پیاده‌روی یا دویدن زیاد است.
  • در صورت آسیب خوردن ممکن است دیگر تعمیر نشوند.
  • به‌دلیل کم‌تر بودن درایوهای صوتی در مقایسه با هدفون‌ها احتمال دارد کیفیت صدای پایینی داشته باشند.

هندزفری دورگردنی

اگر قصد تهیه یک هدیه خاص برای فردی ورزشکار را دارید توصیه می‌کنیم که از هندزفری‌های دور گردنی غافل نشوید که مخصوص ورزشکاران است. هندزفری‌های گردنی یا یقه‌‌ای که به‌راحتی و از طریق بلوتوث به موبایل متصل می‌شوند از طریق سیم به پشت گردن متصل و به‌راحتی قابل استفاده خواهند بود. از مزایای این محصول می‌توان به مواردی که در ادامه می‌خوانید اشاره کرد:

  • طراحی منحصر‌به‌فردی دارد.
  • امکان گم شدن و افتادن آن از گوش کم است.
  • باتری قوی‌تری دارد.
  • کیفیت صدای آن مانند کیفیت صدای هندزفری‌های سیم‌دار است.

از معایبی که این محصول دارد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بدنه ظریف و حساسی دارد که باید از آن مراقبت شود.
  • حجم زیادی دارد و فضای بیشتری را اشغال می‌کند.

با هولدر موبایل هیچ تماسی را پشت فرمان ماشین از دست نمی دهید

با هولدر موبایل هیچ تماسی را پشت فرمان ماشین از دست نمی دهید

یکی از دغدغه‌های هر راننده‌ای حین رانندگی کار کردن با موبایل است که ریسک بسیار بالایی دارد. سالانه تصادف‌های زیادی به‌دلیل بی احتیاطی و کار با گوشی همراه در لحظه رانندگی اتفاق می‌افتند و جان افراد زیادی را می‌گیرند. فوبیای افتادن گوشی همراه از دست هم یکی از بزرگترین ترس‌های کاربران آن است؛ بنابراین بهترین راه‌حل کاربرد هولدر موبایل شناخته می‌شود که این روزها مخاطبان زیادی دارد. این محصول به‌عنوان یکی از کاربردی‌ترین ابزارهای جانبی موبایل در بسیاری از فروشگاه‌های مربوطه یافت می‌شود و فروش قابل توجهی دارد. اگر اهل زیاد صحبت کردن با موبایل حتی حین پیاده‌روی یا رانندگی هستید، حتما از هولدر موبایل استفاده کنید که نه فقط یک انتخاب بلکه یک ضرورت به‌حساب می‌آید. از جمله مزایای هولدر موبایل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1.از افتادن گوشی همراه جلوگیری می کند

نگهدارنده موبایل با دستگیره محکمی که دارد از افتادن آن هنگام صحبت کردن در موقعیت‌های مختلف جلوگیری می‌کند. به‌کمک این محصول دیگر نگران سر خوردن آن از دستتان نخواهید بود و با اطمینان خاطر بیشتری در هر زمان می‌توانید با گوشی همراه خود صحبت کنید.

2.امکان کار با گوشی از راه دور

هولدر موبایل به شما کمک می‌کند تا در آشپزخانه، محل کار، حین رانندگی و… با اتصال گوشی همراه خود به آن به‌راحتی کار خود را انجام دهید. این مزیت برای کسانی که به‌صورت مداوم باید تماس‌های تصویری و میتینگ‌های مجازی داشته باشند بسیار کارآمد خواهد بود و کار آن‌ها راحت می‌کند.

3.از دست ندادن ایمیل یا تماس های ضروری

با استفاده از هولدر موبایل در هر موقعیتی که باشید ایمیل‌ها یا تماس‌های ضروری خود را از دست نخواهید داد. بسیاری از ما عادت داریم که موبایل خود را داخل جیب یا کیف خود قرار می‌دهیم که این عامل موجب از دست دادن بسیاری از تماس‌ها یا ایمیل‌های ضروری می‌شود؛ اما با استفاده از هولدر موبایل دیگر نگران این موضوع نخواهید بود.

4.تولید محتوای آسان برای اینفلوئنسرها

اگر اینفلوئنسر هستید و در شبکه‌های مجازی و ارتباط جمعی تولید محتوا می‌کنید، این ابزار کمک زیادی به بالا بردن کیفیت ویدیوهای شما خواهد کرد. کسانی که به‌صورت ویدیویی تولید محتوا می‌کنند به‌خوبی می‌دانند که کیفیت بالا و بدون نویز یک فیلم چه تاثیر به‌سزایی بر ذهن مخاطب خواهد داشت؛ بنابراین تنها با استفاده از یک هولدر موبایل به‌صورت ثابت می‌توان یک ویدیو یا عکس‌های باکیفیت عالی را تولید کرد.

5.رانندگی ایمن و بدون خطر

آنچه که موجب شده تا بهترین هولدر برای ماشین های ایرانی به ابزاری پرطرفدار در میان دارندگان اتومبیل تبدیل شود، امکان استفاده از موبایل حین رانندگی است. با استفاده از این محصول به‌راحتی می‌توان با موبایل صحبت کرد، به‌کمک نرم‌افزار مپ مسیرهای درست را پیدا و حتی سرنشینان را با پخش فیلم یا موزیک سورپرایز کرد. این محصول آمار تصادفات رانندگی را به‌طرز چشمگیری کاهش داده است.

6.عدم ایجاد وقفه در انجام کارها

از دیگر مزایای کاربرد هولدر موبایل می‌توان به انجام چندین کار با هم اشاره کرد که این کار مانع هرگونه وقفه در انجام وظایف و کارهای فرد می‌شود. برای مثال همزمان که تماس‌های خود را جواب می‌دهید امکان انجام سایر کارهای خود را خواهید داشت.

هندزفری و هولدر موبایل خود را از مراکز معتبر تهیه کنید

همان‌طور‌که گفته شد ابزارهای جانبی مانند هندزفری و هولدر موبایل این روزها به بخش جدانشدنی از زندگی مردم سراسر دنیا تبدیل شده‌اند، تا آن‌جا‌که اغلب مردم هزینه زیادی بابت تهیه این دو محصول متقبل می‌شوند. از آنجا که بسیاری از بخش‌های زندگی روزمره ما وابسته به شبکه‌های مجازی و اینترنت است موبایل و کامپیوتر هم روز‌به‌روز بیشتر از قبل اهمیت خود در امورات ما را نشان می‌دهند؛ بنابراین کاربرد ابزارهای جانبی مانند هندزفری یا هولدر موبایل بیشتر حس می‌شود. این دو محصول زندگی را برای ما آسان‌تر کرده‌اند پس نباید تاثیر آن در زندگی خود را دست کم بگیرید؛ چراکه حتی در صورت عدم علاقه به کار با این دو قطعا تحت شرایط و موقعیت‌های خاص مجبور به استفاده از آن‌ها خواهید شد.

تحریریه آرنیک موبایل
اینستاگرام
token خالی است
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *